آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 31 تیر ماه 1393 = 22-07 2014

گشت‌های موتوری لباس شخصی راه می‌افتند

دبیرکل "انصار حزب‌الله" در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس تاکید کرده که گشت‌های موتوری و سیار "امر به معروف و نهی از منکر" به دلیل شرایط روزه‌داری کارشان را کمتر کرده‌اند و پس از ماه رمضان دوباره شروع به کار می‌کنند.

به گزارش رادیو آلمان، عبدالحمید محتشم، دبیرکل گروه "انصار حزب‌الله" در ماه گذشته دو بار درباره مبارزه با "بدحجابی" صحبت کرده است؛ بار اول ۱۸ تیر (۹ ژوئیه) بود که وی به مناسبت آغاز نشر مجدد هفته‌نامه "یالثارات الحسین"، وابسته به این گروه، خبر از "مانیفست" جدید انصار حزب‌الله داد. راه‌اندازی دوباره گشت‌های موتوری یکی از بندهای این مانیفست بود. دبیرکل انصار حزب‌الله البته تاکید کرد که این گشت‌ها تداخلی با فعالیت نیروی انتظامی ندارند و فعالیت آنها در حد "لسانی" است.

کمتر از دو هفته بعد، محتشم یک بار دیگر در مصاحبه با خبرگزاری فارس، خبر از راه افتادن گشت‌های موتوری "امر به معروف" داد و این بار با تعیین زمان آن گفت: «به دلیل فرارسیدن ماه مبارک رمضان و شرایط روزه‌داری تا حدودی انجام فعالیت‌های آمران به معروف با کُندی صورت می‌گیرد اما پس از ماه رمضان این وظیفه دینی با قدرت از سوی برادران مؤمن انجام خواهد شد».

وی در این مصاحبه تاکید کرده که مبارزه با بدحجابی در انحصار نیروی انتظامی نیست.

دبیرکل انصار حزب‌الله همچنین درباره موتورسوار یا پیاده بودن این گشت‌ها گفته است: «اینکه با موتور انجام وظیفه شود یا با پای پیاده تفاوتی ندارد چون این حرکت بر اساس یک وظیفه قرآنی، شرعی و انقلابی انجام می‌شود».



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: