آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 1 مرداد ماه 1393 = 23-07 2014

زندگی سران حماس: جت خصوصی و..عکس

گزارش YnetNews

زندگی مقامات حماس؛ جت خصوصی، رستوران و هتل های لوکس

مقامات اسرائیلی می گویند گروه تروریستی حماس از مردم غیر نظامی بعنوان سپر انسانی استفاده می کند و رهبران حماس همیشه خود را در پشت غیرنظامیان مخفی کرده اند.

رهبران حماس در حالی طی روزهای اخیر مدام از درد و رنج ساکنان غزه دم می‌زنند که خود سبک زندگی بسیار متفاوتی با فلسطینیانی دارند که با انواع محدودیتها و کمبودها مواجه اند.

حماس میلیونها دلار دارایی دارد و به نظر می‌رسد این ثروت روز به روز در کنار سرمایه گذاری های این گروه و حساب بانکی فربه اش در حال گسترش است.

همزمان با آغاز عملیات نظامی اسرائیل علیه راکت پراکنی ها در نوار غزه می‌توان صداهایی مبنی بر مخالفت با سبک زندگی لوکس سران حماس را از درون و برون غزه شنید که هر روز بلندتر می‌شود.

روز یکشنبه مقامات دولت مصر ضمن انتقاد شدید به خالد مشعل رهبر سیاسی حماس، بیان کردند: "رهبران حماس در هتل های لوکس زندگی می کنند و مردم فلسطین را به حال خود رها کرده اند تا دسته دسته کشته شوند".

بر اساس گزارش منابع موجود، بر خلاف نظر خالد مشعل مبنی بر عدم پذیرش طرح صلح پیشنهادی مصر، حکومت داخلی نوار غزه که با ساکنین این منطقه تماس نزدیک تری دارد به سمت پذیرش این طرح تمایل داشت.

در عکس های زیر رهبران حماس را در حال تمرین در باشگاه بدنسازی و سفر با جت خصوصی می‌بینید که کامنت های زیادی داشته اند: "در حالی که فلسطینیان نمی‌توانند غذای کافی برای خوردن داشته باشند، مشعل در حال بدنسازی زیر باد خنک کولر است" و "حتما در جت خصوصی لوکس بسوی جهاد در راه خداست".

***************************************************



کامی July 23, 2014 10:11 AM

از پول نفت ایران، خیلی گردنشون کلفت شده خدا بده برکت

گزارش یا اعتراض به این نظر


هالک July 23, 2014 08:47 PM

خاک بر سر خامنه ای الاغ حرامزاده که پول های مملکت را به جیب گشاد این کثافت ها ریخته و خاک بر سر ملت فلسطین که لیاقتشون همینه اگر عرضه داشتن جواب اینها را میدادند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: