آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 1 مرداد ماه 1393 = 23-07 2014

پیشنهاد آتش بس؛ حمله ولایتی به محمود عباس

صدا و سیمای رژیم: دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: محمود عباس با مواضع اخیرش مشروعیت خود را نزد بسیاری از مردم اصلی فلسطین از دست داده است.

علی اکبر ولایتی در ادامه نشست خبری در پاسخ به پرسشی مبنی بر تلاش محمود عباس برای متقاعد کردن طرف‌های فلسطینی به پذیرش طرح آتش بس مصر افزود: از آقای محمود عباس توقعی جز این کار را نداریم زیرا او هیچ وقت کاری در چارچوب حمایت از مقاومت فلسطین انجام نداده است.

وی تصریح کرد: ‌محمود عباس به‌ویژه در تحولات اخیر کاری نکرده و فقط پیام اسرائیل را به طرف مقابل ارائه کرده است.

ولایتی با اشاره به اعلام حمایت همزمان آمریکا، اسرائیل و محمود عباس از پیشنهاد آتش بس مصر افزود‌: حتما باید شکی در ذهن ایجاد شود که اسرائیلی ها همان موضعی را داشته باشند که محمود عباس دارد.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پاسخ به پرسش دیگری در باره میزان رضایت مقام معظم رهبری از کمک‌های جمهوری اسلامی به فلسطینیان گفت: در جلسه‌ای که هیئت دولت در خدمت معظم‌له بودند، ایشان از موضع دولت و شخص رئیس جمهور درباره غزه اظهار رضایت کردند.



بلال July 23, 2014 05:49 PM

آخر با دری وری گفتن وچیفه فلسطینی به گردن انداختن و در مواقع عادی همچون پهلوان پنبه ای رجز خواندن اربابت و خودت میخواهی که چه بگی ؟ ملت ایران ، زمان طولانی است که شما را شناخته است در زمان عادی راجع به فلسطین شر و ور میگو یید و در زمان جنگ که زنها و بچه ها و یا استغفرالله برادران ! هم چیفه پوش زیر آتش اسراییل تکه پاره میشوند از ترس و وحشت جیگ تان در نمیاید و اگر نه یکی از فشفشه های را خودتان به سوی اسراییل پرتاب کنید تا ببینیم !؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: