آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 2 مرداد ماه 1393 = 24-07 2014

خامنه ای تائید کرد: آتش افروز منطقه است

به گزارش رادیو فرانسه، اسرائیل می گوید سپاه پاسداران با تحویل انبوه راکت به حماس، این سازمان را آلت دست خود قرار داده است.

این در حالیست که خامنه‌ای طی سخنانی بار دیگر خواستار نابودی اسرائیل شد و از سپاه پاسداران خواست کرانه باختری را نیز مثل نوار غزه مسلح کنند.

به گزارش دیگربان، خامنه‌ای روز چهارشنبه (اول امرداد) گفته «تنها علاجی که تا قبل از نابودی رژیم صهیونیستی وجود دارد، مقاومت قاطع و مسلحانه است.»

رهبر جمهوری اسلامی از کسانی که علاقمند به سرنوشت فلسطین هستند خواسته «کرانه باختری را مثل غزه مسلح کنند.»

وی افزوده «همانگونه که امام خمینی می‌فرمود٬ اسرائیل باید از بین برود.»

این اظهارات تند خامنه‌ای پس از سکوت معنادار وی و گروهی از مقام‌ها و رسانه‌های جمهوری اسلامی با آغاز دوره تازه بحران در غزه صورت گرفته است.

پیش از این سخنان٬ گروهی از محافظه‌کاران طرفدار این نظریه بودند که نظام نباید از «حماس» به خاطر جنگ این گروه با رژیم بشار اسد٬ حمایت کند.

از جمهوری اسلامی به عنوان یکی از حامیان مالی و تسلیحاتی «حماس» نام برده می‌شود؛ فرماندهان سپاه نیز این حمایت‌ها را رد نکرده‌اند.

خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود با حمله به آمریکا و اسرائیل گفته «نگاه ضد آمریکایی و ضدغربی در ایران، یک نگاه عقلانی و متکی بر تجربه و محاسبه صحیح است.»

وی افزوده «برخلاف ملت، برخی دستان می‌خواهد‌‌ همان جریان‌های محقر غربزده بار دیگر امور کشور را به دست گیرند که باید در مقابل این حرکت، ایستاد.»



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: