آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 2 مرداد ماه 1393 = 24-07 2014

زورگيری خونين از مردم در اطراف بيمارستان

دو سارق زورگير که در اطراف بيمارستان شريعت رضوي تهران اقدام به زورگيري از شهروندان مي‌کردند از سوي ماموران تجسس کلانتري مهرآباد دستگير شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور در جهت مقابله با سرقت‌هاي خشن از جمله زورگيري ماموران تخصصي کلانتري 119 مهرآباد جنوبي اقدام به اجراي طرح برخورد با سارقان نمودند. ساعت يک بامداد 23تيرماه ماموران درحال گشت زني مقابل بيمارستان شريعت رضوي بودند که متوجه درگيري بين چند نفر مي‌شوندکه در بررسي دقيق تر و تحقيقات صورت گرفته از شاهدان عيني و افراد حاضر در محل در مي‌ياببند دو سارق زورگير ضمن اينکه يکي از شهروندان را مورد ضرب وجرح قرارداده اند ، از وي زورگيري کرده و درحال فرار هستند.

به دنبال اين موضوع ماموران بلافاصله به تعقيب متهمان پرداخته و در نهايت متهمين دستگير و به محل حادثه بازگردانده مي‌شوند.

در همين حين جواني 36ساله که خود را «عليرضا»معرفي کرد به ماموران مراجعه و اظهار داشت:در داخل خودروي وانت خودم نشسته بودم که ناگهان اين دو نفر به قصد زورگيري به من حمله ور شده و با قمه دست چپ مرا مجروح کردند که از دست آنان فرار کردم و به داد و فرياد پرداختم تا اينکه با مساعدت پليس دستگير شدند.

در ادامه متهمان که «ناصر» و «نادر» نام داشتند به کلانتري منتقل شده و تحت بازجويي‌هاي پليسي قرار گرفتند که ضمن اعتراف به جرم خود اظهارداشتند با قمه قصد داشتيم خودروي شاکي را زورگيري کرده و به سرقت ببريم.

باتوجه به بروز زورگيري‌هاي مشابه که در چند روز گذشته در محدوده بيمارستان شريعت رضوي رخ داده بود از چند شاکي که با قمه توسط متهمان مورد زورگيري واقع شده بودند،دعوت شد تا جهت شناسايي در کلانتري حضور يابند که در مواجه حضوري هر دو متهم از سوي شکات شناسايي شدند.

هردو متهم پس از تحقيقات تکميلي جهت شناسايي ساير شکات و کشف ساير جرايم آنها بنا به دستور مقام قضايي در اختيار کارآگاهان پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفتند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: