آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 3 مرداد ماه 1393 = 25-07 2014

نه غزه٬ نه لبنان: استخوانی در گلوی رژیم

به گزارش دیگربان، آخوند حسن روحانی از کسانی که علیه شعار «نه غزه٬ نه لبنان» موضع‌گیری کرده اند٬ قدردانی کرد.

پیام قدردانی آخوند حسن روحانی را حسام‌الدین آشنا٬ مشاور فرهنگی وی شامگاه چهارشنبه (اول امرداد) در جریان یک سخنرانی در سالن «مهر» حوزه هنری ابلاغ کرده است.

آشنا در این جلسه گفته «من در اینجا پیام قدردانی و تشکر رئیس جمهور از تمام کسانی که علیه شعار نه غزه نه لبنان پاسخ دادند را اعلام می‌کنم.»

شعار «نه غزه٬ نه لبنان٬ جانم فدای ایران» برای نخستین بار از سوی معترضان به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ در خیابان‌ها سر داده شد.

با آغاز دوره تازه بحران در غزه٬ محافظه‌کاران تندرو حملات به اصلاح‌طلبان و معترضان به نتیجه انتخابات سال ۸۸ به خاطر سر دادن چنین شعاری را از سر گرفته‌اند.

آخوند هادی خامنه‌ای٬ عضو جامعه روحانیون مبارز هم گفته اصلاح‌طلبان هرگز چنین شعاری سر نداده بودند.

این شعار در آن زمان به منظور اعتراض به کمکهای جمهوری اسلامی بویژه به حزب الله لبنان و شبه نظامیان حماس در نوار غزه سر داده شده بود.

در جریان اعتراضات سال ۱۳۸۸ نیرو‌های نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی معترضان را به شدت سرکوب کردند که منجر به مرگ ده‌ها تن از آنان شد.



عباس July 25, 2014 12:10 AM

آقای روحانی (حسن فریدون) باید بداند که ما گول اصلاح طلب و غیره را نخواهیم خورد ما مردم ایران شاهد این هستیم که رفتار اسرائیل با مردم فلسطین به مراتب بهتر از رفتار جمهوری اسلامی با مردم ایران است
ستم های جمهوری اسلامی از زمان روی کار آمدن حسن فریدون بر روی مردم ایران به مراتب بیشتر شده از اعدام زندانیان سیاسی و عادی گرفته تا مزاحمت برای مردم در خیابانها و فشارهای اقتصادی و فرهنگی که هر روز به علت سر خوردگی و بی اعتنایی مردم از اعتراض به رفتار زشت جمهوری اسلامی بیشتر می شود جمهوری اسلامی که در مقایسه با اسرائیل عمر کمتری دارد از زمان روی کار آمدن تا به امروز تعداد بیشتری از انسانهای بی گناه را کشته این در حالی است که اسرائیل به مردم خود آزاری نمی رساند ولی جمهوری اسلامی بیشترین آزار را به مردم ایران میرساند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: