آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 2 مرداد ماه 1393 = 24-07 2014

هواپيمای ناپديد شده الجزاير در نيجر سقوط کرده است

هواپيمای ناپديد شده شرکت هواپيمايی الجزاير در نيجر سقوط کرده است. به گفته رسانه های الجزایری بیشتر مسافران این هواپیما فرانسوی هستند. این سومین سانحه هوايی مرگبار ظرف یک هفته اخیر پس از سرنگونی هواپیمای مالزی در اوکراین و سقوط یک هواپیمای دیگر در تایوان است.

شبکه تلویزیونی النهار الجزایر گزارش داد هواپیمای ای 320 شرکت هواپیمایی الجزایر که پس از برخاستن از فرودگاه واگادوگو، پایتخت بورکینافاسو، از صفحه رادار محو شده بود، در حومه نیامی پایتخت نیجر سقوط کرده است.

به گزارش خبرگزاری ریانووستی از مسکو، این منبع اعلام کرد همه سرنشینان این هواپیما از جمله 110 مسافر و 6 خدمه احتمالا در این سانحه کشته شده باشند.

شرکت هواپیمایی دولتی الجزایر در بیانیه ای که در خبرگزاری رسمی این کشور منتشر شد، اعلام کرد: بخش های ناوبری هوایی تماس خود را با یک هواپیمای شرکت هواپیمایی الجزایر که پنجشنبه بین واگادوگو و الجزیره در حرکت بود ، 50 دقیقه پس از برخاستن این هواپیما از دست دادند.

به گفته رسانه های الجزایری بیشتر مسافران این هواپیما فرانسوی هستند.

یک منبع آگاه در این شرکت هواپیمایی الجزایر اعلام کرد این هواپیمای ای 320 را شرکت هواپیمایی الجزایر از شرکت هواپیمایی اسپانیایی سوئیفت ایر اجاره کرده بود.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: