آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 4 مرداد ماه 1393 = 26-07 2014

وقایع غزه؛ حماس تمدید آتش بس را رد کرد

به گزارش العربیه، حماس پیشنهاد اسرائیل برای تمدید آتش بس را رد کرد.

تلویزیون اسرائیل عصر شنبه شب از تمدید آتش بس خبر داد، اما حماس می گوید از تمدید آتش بس خبر ندارد و راکت پرانی را از سرگرفته است.

تصمیم تمدید آتش بس از سوی اسرائیل بنا به ارائه پیشنهادی از سوی آمریکا و وزرای خارجه برخی کشورها از جمله انگلیس، فرانسه، آلمان، ترکیه و قطر که طی نشستی عصر امروز در پاریس برگزار شد، انجام می شود.

از سوی دیگر منابع اسرائیلی از برگزاری نشستی میان اعضای کابینه امنیتی این کشور در خصوص بررسی مجدد طرح پیشنهادی "جان کری" وزیر خارجه آمریکا ظرف ساعات جاری خبر می دهند.



حمیدی July 27, 2014 05:39 AM

همه دگر اندیشان و روشنفکران میدانند که دستور رد آتش بس از تهران صادر شده است زیرا حماس نوکر بی اختیار علی خامنه ای و سرکردگان سپاه پاسداران است ودرست همانند حزب الشیطان لبنان دستورات صادره از اتاق فکر علی خامنه ای را بی چون و چرا و مو به مو اجرا میکند این رژیم برای حفظ حکومت و ماندن در قدرت حاضر است نه تنها خاور میانه بلکه کل دنیا را به آتش بکشد میلیاردها دلاراز پول نفت و بیت المال را رشوه و باج میدهند به هر حیله و حربه کثیفی متوسل میشوند(مانند ربودن سه اسرائیلی و کشتن آنها برای تحریک اسرائیل تا جنگ را آغاز کند سپس تبلیغات مضحک و مسخره نمایش اجساد کشته شده ها برای فریب مردم عوام دنیا) تا فقط از سقوط و فروپاشی نظام کثیف و جنایتکار اسلامی جلوگیری کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: