آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 5 مرداد ماه 1393 = 27-07 2014

مهمترین مخالفت در اسرائیل با جنگ در نوار غزه

به گزارش خبرگزاری فرانسه، هزاران نفر از ساکنان اسرائیل شنبه شب با تجمع در تل آویو خواستار توقف جنگ در نوار غزه شدند. این درگیری تاکنون به کشته شدن نزدیک به هزار فلسطینی و همچنین دهها نظامی و شهروند اسرائیلی منجر شده است.

تظاهرات شنبه شب تل آویو که با فراخوان گروهی از صلح طلبان اسرائیلی برگزار شد، مهمترین مخالفت با جنگ اخیر در نوار غزه به حساب می آید.

به رغم تدابیر پلیس که برگزاری تظاهرات را به دلایل امنیتی ناشی از احتمال شلیک راکت ممنوع کرده بود، تظاهرکنندگان در میدان اسحاق رابین تجمع کردند.

شمار زیادی از نیروهای پلیس در اطراف این میدان برای کنترل صدها تظاهرکننده مخالف راست افراطی و جلوگیری از درگیری مستقر شده بودند.

صلح طلبان اسرائیلی پلاکاردهای متعددی را حمل می کردند که بر روی آنها از جمله نوشته شده بود: راه دیگری غیر از جنگ وجود دارد، نباید از صلح ترسید.



homa July 27, 2014 12:03 PM

من شخصا مخالف جنگ وکشتار هستم اما ، ایا تروریست پذیرای صلح است ؟ شروع کننده جنگ کی بود ؟ حماس یا اسرائیل؟ اگر فلسطین کشته داده گیرم رقم ۱۰۰۰ نفر اسرائیل هم کشته داده باضافه ۳ نوجوان بیگناه پس از ۲ هفته ربودن جنازه هاشون در کرانه غزه پیدا شد اگر حماس خودش را درمقابل اسرائیل ضعیف میداند چرا شروع کننده جنگ و اتش بس رئیس جمهور مصر را نپذیرفت؟ با دم شیر بازی کردن کشتارهم دارد باتوجه به اینکه حماس از شهروندانش در مدارس وپشت خانه ها ومساجد راکت پراکنی کرد و اسرائیل هم همانجا را که بسوی شلیک میشد هدف
قرار داد وبا توجه به سخنان اخیر خامنه ای اتش افروز ومحرک در روزقدس و محسن رضاعی وباز کردن حساب بانگی اصناف بازار و از وجوه پول مردم بیچاره ایران برای ارسال اسلحه و کمک مالی به حماس حماس باز به اسرائیل حمله خواهد کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


انتقامي July 28, 2014 10:51 AM

اقدام اسرائيل درحمله به غزه باعث ميشودكه هرگونه شك وترديددرمورد كشته شدن سه جوان اسرائيلي توسط خودماموران اسرائيلي از بين برود هيچ توجيه منطقي حمله اسرائيل براي جبران كشته شدن اين سه نفر وجود ندارد حمله گستره اسرائيل به غزه جنايتي بس فجيع است اما دولتهاي غربي وامريكا بيشرمانه ازكشورحرامزاده اسرائيل به بهانه موشك پراني حماس حمايت ميكنند ولي افكارعمومي جهاني وحتي در ميان اقشارآگاه اسرائيل با موج فزاينده مخالفت روبرو شده است واين كار رزيم صهيونيستي موجب ميشودكه درآينده روي آرامش رانبيند ونفرت جهاني برعليه آن بيشترشودوعملياتهاي انتحاري رزمندگان فلسطيني وهواداران آنها درسراسرجهان برعليه اسرائيل راتوجيه نمايدتنها راه انتقام خون شهيدان بچه هاي معصوم زنان و مردان جوان وسالخورده فلسطين ازطريق اتنقام درسرزمينهاي اشغالي است بايد اين رژيم پشيمان نمود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: