آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 5 مرداد ماه 1393 = 27-07 2014

زمینه اشتغال 50 هزار بسیجی فراهم شد

گرگان - ایرنا - رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سال گذشته در راستای طرح های اقتصاد مقاومتی 50 هزار بسیجی در 24 هزار واحد تولیدی سراسر کشور مشغول فعالیت شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، سردار ˈمحمدرضا نقدیˈ روز شنبه در سفر به گرگان به منظور شرکت در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی طی سال جاری به طور گسترده تری نسبت به اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در سپاه اهتمام خواهیم داشت.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج و استانها، تصریح کرد: با توجه به روند افزایش نسبتا خوب در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در سطح کشور، استان گلستان نیز از این قائده مستثنی نیست و طی سال جاری نیز این روند و شیب افزایشی ادامه خواهد داشت.

سردار نقدی با اشاره به اجرای طرح ‎های محرومیت‎ زدایی و تصریح بر اینکه امسال به طرح‎ های محرومیت‎ زدایی، طرح علمی کردن کشاورزی نیز اضافه خواهد شد، ابراز داشت: سنتی بودن کشاورزی کشور و کم بهره بودن کشاورزان و دامداران از علوم روز و پیشرفته سبب شده تا میزان برداشت در واحد سطح بسیار پایین ‎تر از دنیا باشد در حالیکه کشاورزان نمونه و پیشرو ما گاهی اوقات حدود 15 تا 20 برابر سایرین در واحد سطح برداشت می‎ کنند که این مهم به تسلط علمی و مهارت ‎های آنان مربوط می شود.

وی با یادآوری اینکه پایگاه ‎های بسیج روستاها با کمک جهاد کشاورزی تبدیل به مراکز علمی خواهند شد، یادآور شد: بهتر است دستاوردهای علمی و پیشرفته کشاورزی دنیا را با سرعت بیشتری در اختیار کشاورزان قرار دهیم تا میزان بهره ‎وری افزایش پیدا کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص حمایت از نخبگان و پایان‎ نامه ‎های دانشجویی گفت: در سازمان علمی بسیج برنامه‎هایی پیش‎ بینی شده کسانی که موضوعات اقتصادی و مسائلی که منجر به ارتقاء بهره‎ وری می شود را ارائه می کنند، شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.

به گزارش ایرنا در سفر سردار نقدی به گرگان با تقدیر از سردار ˈمحمدحسین باباییˈ فرمانده سابق سپاه نینوا استان گلستان، سرهنگ ˈرحمت الله صادقیˈ به عنوان جایگزین وی معرفی شد.



خشایار July 27, 2014 08:49 AM

هر واحد تولیدی تقریبا ۲ جاسوس و خبر چین آدم کش عین حکومت استالین !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: