آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 5 مرداد ماه 1393 = 27-07 2014

آه و فغان خبرنگار "آقا" از روزه خواری ایرانیان

سایت پارسینه: روایت خبرنگار خبرگزاری فارس از روزه خواری همسایگان. مهناز سعید حسینی در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: همسایه محترم! روزه نمی‌گیری نگیر به خودت مربوط است و خدای خودت. اما اینکه وسط ماه رمضان دو جین آدم برای ناهار دعوت کنی و صدای «دوغ را از یخچال بیار»،‌ «سالاد را بذار وسط سفره» و «عجب خورشت خوشمزه‌ای...» تان و... گوش فلک را کر کرده باشد و سر ظهر بوی قورمه سبزی و کباب و برنج ایرانیتان، خانه ما را ،‌ نه تنها این کارتان ضد دین است،‌ بلکه ضد اخلاق و ضد انسانیت و ضد بشریت است!



Dariush July 27, 2014 01:37 PM

اصولا اسلام گرایان، نه کنترلی بر شکم دارند و نه کنترلی بر زیر شکم! راه حل آنها برای کنترل شکم در ماه سیاه رمضان، گروگان گیری اکثریت است و راه حل کنترل زیر شکم، سر کردن پتوی سیاه بر سر بانوان در گرمای ۴۰ درجه است از دین و فرهنگ عرب بیش از این می‌توان انتظار داشت؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


تقی July 27, 2014 03:07 PM

نگفته با چه فیلترشکنی وارد فیسبوک شده؟؟؟!

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو July 27, 2014 07:03 PM

آخر ماده پنکوین تو چرا در کشور آریایی زندگی میکنی ؟ الله تو در عربستان است پاشو دست نریشه ات را بگیر و گورت را از سر ما دور کن آری من هم قرمه سبزی میخورم و هم شراب خیام در دل رمضان تو مینوشم اینجا وطن آریایی من است تو گرسنه بمان ، 5 بار دولا شو ، گریه و زاری کن در آن دنیا یک غلام سیاه و زنگی و نکره انتظارت ميشد هه هه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: