آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 5 مرداد ماه 1393 = 27-07 2014

هواپیمای مالزی؛ روسها بازرسان را فراری دادند

به گزارش خبرگزاری فرانسه از کیف، درگیری ها یکشنبه نزدیک مرکز سقوط هواپیمای مالزیایی در شرق اوکراین شدت گرفت که موجب شد بازرسان هلند و استرالیا عزیمت به این منطقه تحت کنترل جدایی طلبان طرفدار روسیه را لغو کنند.

بنابراین گزارش، صدای شلیک توپخانه در یک کیلومتری این محل شنیده شد و دود سیاه رنگی بر فراز آسمان مشاهده می شد. خبرنگار فرانس پرس فرار شماری از ساکنان را این منطقه مشاهده کرده است.

10 روز پس از سقوط بوئینگ 777 شرکت هواپیمایی مالزی که با 298 سرنشین بین آمستردام و کوالالامپور در حرکت بود ، تکه های هواپیما همچنان بر روی این محل باقی است و بازرسان دسترسی محدودی به این محل دارند.

30 کارشناس پزشک قانونی از هلند و همچنین نیروهای پلیس غیر مسلح این کشور و استرالیا آماده می شدند که صبح یکشنبه به این محل عزیمت کنند اما به دلایل امنیتی از این سفر خودداری کردند.

الکساندر هوگ مسئول ماموریت سازمان امنیت و همکاری اروپا در محل اعلام کرد :« درگیری ها ادامه دارد. ما نمی توانیم خطرپذیری داشته باشیم .
وی تاکید کرد :« اوضاع در زمینه امنیتی در محل به سمت محل سقوط و در خود محل سقو برای ماموریت نظارت غیر مسلح غیرقابل قبول است.

این منبع گفت : آنان تلاش خواهند کرد دوشنبه به این محل عزیمت کنند.

وزارت دادگستری هلند نیز تاکید کرد دسترسی مطمئنی برای 30 کارشناس پزشک قانونی هلندی وجود ندارد و این افراد فعلا از دونتسک مرکز منطقه ای تکان نخواهند خورد.

وزارت دادگستری هلند در بیانیه ای تاکید کرد : اوضاع برای کار کردن در محل بیش ازحد بی ثبات است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: