آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 7 مرداد ماه 1393 = 29-07 2014

سخنان جنگ طلبانه خامنه ای علیه اسرائیل + فیلم

خبرگزاری فرانسه در خبری از تهران گزارش داد، خامنه ای امروز طی سخنانی که از تلویزیون دولتی پخش می شد، با اشاره به وقایع غزه، اسرائیل را سگی هار خواند که مرتکب نسل کشی شده و گفت: جهان اسلام باید فلسطینیان را مسلح کنند.

صدا و سیمای رژیم: رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر فرمودند: امروز قضیه اول جهان اسلام قضیه غزه است‬، شاید بشود گفت قضیه اول دنیای انسانیت غزه است‬.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در خطبه های نماز عید فطر در مصلی امام خمینی(ره) با بیان اینکه مردم در روز قدرس با دهان روزه با حجاب در زیر چادر و با کودکان در آغوش به این راهپیمایی آمدند‬، فرمودند: ‫یک ملت وقتی بخواهد زنده بودن خود را نشان دهد و همت عمومی خود را که مخصوص یک گروه خاص نیست را نشان دهد در اینچنین جاهایی نشان میدهد و ملت ما این را نشان داد.

ایشان تصریح کردند: امروز قضیه اول جهان اسلام قضیه غزه است‬، شاید بشود گفت قضیه اول دنیای انسانیت غزه است‬.

مقام معظم رهبری با بیان اینکه سگ هاری به انسان های مظلوم حمله کرده است‬ تاکید کردند: چه کسی مظلوم تر از کودکان مظلومی است که در این قضایاجان خود را از دست داده اند؟ مادرانی که فرزندان خود را در آغوش گرفتند و پر پر زدن آنها را تماشا کردند‬.

ایشان خاطرنشان کردند: رژیم صهیونیست کافر امروز در مقابل چشم بشریت ‬دست به چنین جنایاتی زده است و ‫بشریت باید عکس العمل نشان دهد‬.

حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: آنچه که امروز سردمداران رژسیم صهیونیستی انجام می دهند یک نسل کشی و یک فاجعه عظیم تاریخی است‬ و ‫مجرم و پشتیابانان مجرم باید در سطح جهانی محکوم و مجازات شوند.

ایشان افزودند: مجازات اینها چیزی است که سخنگویان ملت ها و مصلحان عالم باید مطالبه کنند و مرور زمان شامل آن نمی شود‬.

مقام معظم رهبری فرمودند: مردمی محصور از همه طرف در یک نقطه کوچک که دریا و خشکی و مرزها به روی آنها بسته شده و آب آشامیدنی و برق و امکاناتشان همه غیرقابل اطمینان از دشمنی دشمن و حمله دشمن است و کسی هم به آنها کمک نمی کند‬.

ایشان تصریح کردند: این مردم در مقابل یک دشمن مسلح خبیث بی رحمی قرار گرفته اند و روسای خبیث و پلید و نجس این رژیم که آنها بدون هیچ ملاحظه ای شب و روز دارند میکوبند و مردم در حال مقاومتند‬، ‫این درس است و این نشان میدهد قدرت استقامت یک انسان و یک زن که همسر فرزند و برادر و پدر خود را زیر فشار میبیند از آنچه که ما در ذهن خود تصور میکند به مراتب بیشتر است‬.

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: این ایستادگی نشان دهنده میزان مقاومت یک ملت است و سرانجام به توفیق و اذن الهی اینها بر دشمن پیروز خواهند شد‬.

مقام معظم رهبری با بیان اینکه تا الان هم دشمن متجاوز مثل سگ از کاری که انجام داده پشیمان است،‌ افزودند: ‫امروز آمریکا و اروپا و همه مجرمان عالم دست به دست هم داده اند تا آتش بس را به مردم غزه تحمیل کنند تا رژیم صهیونیستی را نجات دهند‬.

‫ایشان با بیان اینکه سردمداران سیاسی استکبار معتقدند که باید حماس و جهاد را خلع سلاح کنیم، تا آنها نتوانند از خود دفاع کنند‬،‌تصریح کردند: ‫میخواهید حلع سلاح کنید تا همین مقدار ضربه را هم که در مقابل این همه جنایت وارد می شود، وارد نشود‬؟ امروز دنیای اسلام موظف است هرچه می تواند به تجهیز ملت فلسطین کمک کند.




www.youtube.com/watch?v=zpqL8jOxBAM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Dariush July 29, 2014 02:56 PM

دهان کثیفت را ببند ای آخوند منفور که مسول مرگ میلیونها انسان بیگناه از افغانستان، ایران و عراق گرفته تا سوریه، اسرائیل و غزه هستی‌! دوستان فراموش نکنند که همین حماس، حزب‌ا‌لله و "جهان اسلام" بودند که در جریانات سال ۸۸ به ایران، با شمشیر و تبر آورده شدند تا مردم را در کوچه و برزن‌های ایران سلاخی کنند و امروز به اسرائیل به دستور خامنه‌ای حمله کرده‌اند! کمی‌ به این اعداد نگاه کنید؛ تعداد کشته شدگان به دست اسلام و خامنه‌ای: ایران (بیش از ۵۰۰،۰۰۰۰ نفر)، عراق (بیش از ۵۰۰،۰۰۰ نفر)، سوریه (۲۰۰،۰۰۰) و ادامه دارد و این در حالی‌ است که این آخوند کثیف، دستور خون ریزی بیشتر میدهد؛ اینست اسلام!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: