آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 7 مرداد ماه 1393 = 29-07 2014

تحریم فلج کننده؛ بلايی که پوتین بر سر روسیه آورد

وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز با افزودن سه موسسه مالی روسیه به فهرست تحریم‌های خود، تحریم‌های موجود علیه این کشور را تشدید کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد آمریکا تحریم ها علیه روسیه را بر سر حمایت این کشور از شورشیان در شرق اوکراین گسترش داده است.

اوباما گفت این تحریم ها بخش های انرژی، دفاعی و مالی اقتصاد روسیه را هدف قرار می دهد.

به گفته رئیس جمهور آمریکا، تحریم های موجود، اقتصاد ضعیف روسیه را ضعیف تر کرده است و اگر مسکو به مسیر کنونی ادامه دهد، هزینه ها برای روسیه افزایش خواهد یافت.


تحريم های جديد يک هشدار جدی است

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بروکسل، هرمان فان رومپوی رئیس اتحادیه اروپا اعلام کرد تحریم های گسترده اقتصادی این اتحادیه علیه روسیه که روز سه شنبه تصویب شد یک هشدار جدی است.

وی در بیانیه ای اعلام کرد تحریم ها علیه بخش های مالی، دفاعی و انرژی هشداری جدی و شدید است مبنی بر اینکه اقدامات روسیه در اوکراین قابل تحمل نیست اما اگر مسکو تغییر مسیر دهد، آنگاه اتحادیه اروپا نیز آماده است تصمیمات خود را لغو کند.

از سوی دیگر رئيس شورای آتلانتيک در آمریکا امروز در جلسه این شورا با حضور وزیر خارجه ی اوکراین گفت: موضوع اوکراين آثار و پيامدهای جهانی دارد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: