آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 8 مرداد ماه 1393 = 30-07 2014

افزایش چشمگیر قیمت بلیت هواپیما در تعطیلات

افزایش چشمگیر قیمت بلیت هواپیما در تعطیلات عید فطر +جزییات

به گزارش پارسینه، گزارشات میدانی نشان می دهد با فرا رسیدن تعطیلات عید فطر و استارت دور دوم سفرهای تابستانی مسافران باید برای تورهای متوسط رقم های مختلفی پرداخت کنند.

دور دوم این سفرها باعث شد آمپر قیمت بلیت هواپیما و تورهای مسافرتی بالا رود به گونه ای که قیمت بلیت مشهد به تهران شرکت هواپیمایی "ماهان" 155 هزار و 700 تومان و "ایران ایر" به 170 هزار و 400 تومان رسید این در حالی است که پیش‌تر قیمت این مسیر 133 هزار و 200 تومان بود.

براساس این گزارش، یکی از نمایندگان آژانس های مسافرتی در این خصوص گفت: بر اساس موقعیت و تایم سفرها نرخ ها بالا و پایین می رود به طوری که قیمت بلیت تهران به کیش در حال حاضر با 30 درصد افزایش قیمت به 241 هزار و 800 تومان رسید.

بعلاوه، شرکت هواپیمایی "زاگرس" قیمت بلیت مشهد به تهران را 155 هزار تومان اعلام کرده و افزایش 30 درصدی، تعطیلات و کمبود جا زمینه ساز بالا رفتن قیمت ها شده است.

این گزارش می افزاید: قیمت هتل ها و تورها نیز دست کمی از قیمت بلیت ها ندارد و در این ایام افزایش یافته است. قیمت هتل های متوسط شبی 600 هزار تومان به بالا است و در حال حاضر به دلیل اینکه اغلب آنها پر شده تنها هتل های 5 ستاره و سه ستاره به پایین جا دارند.

بر هیمن اساس، هتلی که شبی 100 هزار تومان بود، در حال حاضر به نرخ 280 هزار تومان رسیده و قیمت ها را دو برابر کرده اند و در این خصوص هیچ نظارتی وجود ندارد.

همچنین قیمت تورهای متوسط از یک میلیون و 490 هزار تومان شروع می شود و 30 درصد نیز افزایش یافته است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: