آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 9 مرداد ماه 1393 = 31-07 2014

اظهارات جنگ طلبانه قاسم سلیمانی علیه اسرائیل

ایلنا: سردار قاسم سلیمانی روز چهارشنبه در پیامی نادر برای مقاومت فلسطین، بر حمایت جمهوری اسلامی از مقاومت تاکید کرد. فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در پیامی با هشدار به رژیم‌صهیونیستی و متحدانش، بر تداوم حمایت از مقاومت در فلسطین تاکید کرد و گفت خلع سلاح مقاومت در فلسطین خواب پریشانی است که تعبیر نمی‌شود.

شبکه خبری المیادین به نقل از سردار سلیمانی اعلام کرد که «قاتلان و مزدوران بدانند که ما لحظه‌ای از دفاع از مقاومت و دفاع از مردم فلسطین کوتاه نخواهیم آمد» و در ادامه این پیام افزود: همه دنیا دنیا بداند که خلع سلاح مقاومت عقیده‌ای باطل است و توهمی است که محقق نخواهد شد.

سلیمانی در ادامه بر مقاومت فلسطین درود فرستاد و گفت: درود بر گردان‌های القسام (شاخه نظامی حماس) و سرایا القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) و ابوعلی مصطفی و الناصر صلاح الدین و شهداء الاقصی.. درود بر سرداران مقاومت که در مقابل فشارها عقب‌ نمی‌نشینند.

وی در این پیام افزود: لعنت خدا بر همه ظالمانی که از رژیم صهیونیستی حمایت کرده و می‌کنند. لعنت خدا بر آمریکا رأس ظلم (واستکبار) جهانی.. لعنت خدا بر کسانی که راه کمک‌رسانی به فلسطین را بستند و در جنایت صهیونیست‌ها شریک شدند. (مصر)

سلیمانی با بیان اینکه «فلسطین آتشفشانی الهی است که نمی‌توان آن را خاموش کرد، جز با نابود کردن رژیم اشغالگر» تهدید کرد که «در زمان مناسب جام خشم و غضب خود را بر سر صهیونیست‌ها خالی خواهیم کرد».



Mohamad July 31, 2014 11:44 AM

ای بر تو و امام دجالت لعنت که جز دروغ و شیره سر مردم مالیدن و تفرقه در بین فلسطین و قربانی کردن مردم بیدفاع هیچ کار دیگری نکردید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: