آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 9 مرداد ماه 1393 = 31-07 2014

امنیتی‌ها تغییرات سایت فردو را رصد کنند

دیگربان: علیرضا زاکانی٬ نماینده مجلس از فعالیت «پنهانی» دولت حسن روحانی در تغییر «ساختار» برخی سایت‌های هسته‌ای خبر داد و از نیرو‌های امنیتی خواست مراقب این فعالیت‌ها باشند.

آقای زاکانی در صفحه «گوگل پلاس» خود نوشته «چند ماهی است که تغییر ساختار در سایت فردو و احداث ساخت وسازهای بی‌اساس سبب به مخاطره افتادن آینده این مرکز حیاتی شده است.»

وی افزوده «ضروریست دستگاه‌های امنیتی کشور با تیزبینی تغییرات مربوطه را رصد نمایند تا آرزوی دشمن در داخل بدون هزینه بدست برخی از مسوولان سازمان انرژی اتمی محقق نشود.»

این نماینده مجلس با انتقاد از عملکرد علی‌اکبر صالحی٬ رئیس سازمان انرژی اتمی در «تخریب» کلیه زیرساخت‌های «فردو» افزوده که تعطیلی این سایت یکی از «خطوط قرمز» علی خامنه‌ای است.

زاکانی در بخش دیگری از یادداشت خود از محمدجواد ظریف خواسته به اظهارات وندی شرمن مبنی بر توافق با ایران بر سر تعطیلی «فردو» به صورت علنی پاسخ دهد.

مذاکرات ایران با گروه ۱+۵ بر سر رسیدن به یک توافق جامع هسته‌ای که از سال گذشته آغاز شده همچنان ادامه دارد و جزئیات زیادی از محتوای این مذاکرات و توافق‌ها منتشر نشده است.

محافظه‌کاران تندرو در ایران می‌گویند نگران هستند که تیم مذاکره کننده هسته‌ای در این مذاکرات تمام تلاش‌ها و دستاورد‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی را به باد دهد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: