آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 9 مرداد ماه 1393 = 31-07 2014

اعتراف حماس؛ انزوا در میان فلسطینیان

صدا و سیمای رژیم: به گزارش پایگاه اینترنتی خبری فلسطین الان، سخنگوی حماس از فلسطینیان در کرانه باختری رود اردن به علت آنکه غزه را در حمله اسرائیل تنها گذاشته اند، انتقاد کرد.

فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس روز پنجشنبه در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک نوشت: به خوبی می دانیم که چه کسانی علیه ما همدستی و توطئه کردند ما این موضوع را یادآوری خواهیم کرد.

برهوم افزود: پرسش من از فلسطینیان در کرانه باختری آن است که چرا غزه را تنها گذاشتید ؟ به من نگویید که سازمانهای امنیتی و زندان و شکنجه باعث شد غزه را تنها بگذارید. اگر قتل و ویرانگری و کشتارها شما را به جوش و خروش نمی آورد پس چه چیزی شما را به جوش و خروش می آورد؟ ما از اینکه شما را شب و روز به خاطر تنها گذاشتن غزه سرزنش کنیم خجالت نخواهیم کشید.



نادر August 1, 2014 12:04 AM

حمس مجبور شد كه إتش بس ٧٢ ساعته را قبول كنند بعد هم قبول كردند برن مصر نه قطر، براي آدامه مذاكرات يعني خمس قبول شد كه قرار داد نصر را قبول كنند تازه به رياست محمود عباس أميد است كه كشتار خاتمه يابد اين بيلاخي است به ولي أمر مفلسين تازه امروز نماينده حمس گفت اين حرامزادگان حزب اللهي در لبنان و حكومت اسلامي اخوندي انها، كنار گود نشسته بما ميگن لنگش كن أو به اخوندا گفت شما چه غلطي كرده ايد و حتي ميتوانند بكنيد كه بما ميگيد إتش بس را قبول نكنيد ما قبول ميكنيم تا چشم شما اخوندا بابا قوري بشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: