آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 10 مرداد ماه 1393 = 01-08 2014

تجاوز مامور دادگاه شهر ری به زنان بی پناه

تجاوزمأمور دادگاه شهر ری به زنانی که تحت عناوین مختلف بازداشت می شدند در هنگام انتقال آنها به دادگاه یا آگاهی .

بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران »، یکی از مأمورین دادگاه ولی فقیه در شهر ری زنانی را که تحت عناوین مختلف دستگیر می شدند و این فرد مسئول انتقال آنها به دادگاه و یا آگاهی بود در حین انتقال ،آنها را مورد تجاوز قرار می داد.

این فرد جنایتکار و متجاوز محمد جواد ذوالفقاری نام دارد و از مأمورین ولی فقیه در دادگاه شهر ری می باشد. این فرد متجاوز و جنایتکار حدودا ۱۵ روز پیش در پی شکایت و اعتراضات گسترده زنانی که توسط وی مورد تجاوز قرار گرفته بودند بازداشت شد و متعاقب آن حداقل ۵ زن دیگر از زندان زنان قرچک ورامین به دلیل تجاوز به آنها شکایت کردند و این فرد در بازپرسی اولیه به عمل جنایتکارانه خویش اعتراف نموده است.

دادگاه ولی فقیه بعد از مدتی این فرد را به قید ضمانت آزاد نمود و حتی شایعاتی وجود دارد که این فرد قرار است که مجددا به محل کار خویش در دادگاه شهرری بازگردد.

مأمورین ولی فقیه در محل هایی تحت عنوان دادگاه بجای رسیدگی به حقوق مردم اینگونه آنها را توسط همین مأموران متجاوز و جنایتکارخود مورد تجاوز و هتک حرمت قرار داده و حقوق اولیه آنها را سلب می نمایند.



Tara August 2, 2014 01:34 AM

کسانی که این اعمال ناشایست را انجام میدهند از نظر اسلام کار خلافی نیست مگر پیامبر اسلام در نبود عایشه به کنیزش تجاوز نکرد ! ! چه شد؟ آیه صادر شد که حلال است و حالش رو ببر بابا خانه از پایبست ویران است ملت ایران هم اسلام میخواهد بفرمایید اینهم اسلام در ایران هر بلایی سرشان بیاید از اسلام دست بر نمیدارند این خبرها غیرت ایرانی مسلمان را خدشه دار نمیکند فقط ایرانیانی که ایرانی واقعی هستند و خون تازیان در رگهایشان نیست را ناراحت میکند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: