آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 10 مرداد ماه 1393 = 01-08 2014

توصیه‌های امامان شیعه به فشردن سینه زنان

سایت تقاطع: شماری از وب‌سایت‌های داخل ایران با انتشار یک تحقیق قدیمی مبنی بر این‌که «فشردن سینه‌ی زنان، احتمال سرطان سینه» را کاهش می‌دهد، در تایید این موضوع دو حدیث از “امامان شیعه” نیز منتشر کرده‌اند که در نوع خود جالب توجه است.

این وب‌سایت‌ها که به “اصول‌گرایان” نزدیک هستند و از معروف‌ترین آ‌ن‌ها می‌توان از «پارسینه» و «اعتدال» نام برد، امروز پنج‌شنبه (۹ مرداد-۳۱ جولای) این گزارش را در حالی با عنوان «کشف جدیدترین حقایق علمی در باره سینه زنان» منتشر کرده‌اند که تحقیق مربوط به آن در دسامبر ۲۰۱۲ (آذر ۱۳۹۱) از سوی دانشگاه کالیفرنیا (برکلی) منتشر شده و در همان زمان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان بازتاب یافته بود.

در این گزارش از قول «پروفسور دانیل فلچ» استاد دانشگاه برکلی و «مینا ببسل» محقق مولکول‌شناس آمریکایی آمده که «اگر سلول‌های غیرعادی در سینه زنان تحت فشار انرژی بیرونی قرار گیرند، شانس کوچک‌تر شدن و حتی متوقف شدن آن‌ها وجود دارد».

در ادامه‌ی این گزارش نیز این موضوع، «خبری خوشحال‌کننده برای مردها» دانسته شده است.

اما نکته‌‌ی قابل توجه اضافه کردن دو «حدیث شیعی» به این گزارش علمی از سوی وب‌سایت‌های “اصول‌گرا” است که منبع آن‌ها «سفینه البحار» ذکر شده است.

در یکی از آن‌ها از قول امام اول شیعیان آمده است: «با همسرت تا زمانی که خوب بازی نکرده‌ای و او را به هیجان نیاورده‌ای اقدام به جماع نکن. پستان‌هایش را به آرامی فشار بده تا شهوتش تحریک شود و در آن هنگام که زن ترغیب و آثار میل شدید در چشمانش ظاهر شد، به جماع بپرداز. در این صورت است که هر دو از جماع و نزدیکی کردن لذت خواهید برد و شهوت هر دو اقناع خواهد شد.»

و در “حدیث” دوم، این توصیه‌ها به امام هشتم شعیان نسبت داده شده است: «با همسرت آمیزش مکن، مگر این که با او بازی کنی و زیاد هم بازی کنی و دو پستان او را بفشاری؛ چون چنین کنی شهوت از صورت و چشمان او نمایان می‌شود و از تو همان می‌طلبد که تو از او می‌خواهی.»



babak August 1, 2014 03:36 PM

من فقط تو این موندم که حضرته محمد که ۱۰ تا زن دشت اگر قرار بود که با همه قبل از جامه کلی بازی کند،پس کی به ارشاده مردم و رسالته پیغمبرش میرسید؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


ليلا بهزاد August 1, 2014 05:18 PM

در آثاري كه از امامان شيعه به جا مانده است و همچنين در توضيح المسائل رهيران ديني هميشه يك بخش سكسولوژي مفصل نيز وجود دارد بطوركلي وجه غالب تفكر رهبران ديني سكس مي باشد و همه چيز را به آن ربط مي دهند، بطور مثال گفته مي شود كه زن در مقابل مرد نبايد بدود چون قسمتهاي برجسته بدنش تكان مي خورد! ! تفكر اين قشر جامعه با افراد عادي فاصله زيادي دارد! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem August 2, 2014 09:37 AM

تا آنجا که یاد دارم هر وقت فرد مسلمان میخواهد یک چیز غیر منطق بگه میگوید در حدیس آمده حالا برو پیدا کن کی گفته چرا گفته وای بحال ما چرا در خرافات غرق شدیم انسان امروز تکامل یافته تر از دیروز است از این تکامل چی نصیب ما شده ؟چطور شد که در منجلاب احادیث غرق شدیم ؟همه باید تلاش کنیم که از این این مهلکه نجات پیدا کنیم به امید خرد مندی

گزارش یا اعتراض به این نظر


حمید رضا August 2, 2014 01:31 PM

اسلامگرایان همیشه عادت دارند که از کوچکترین کشفیات علمی جهان سکولار به نفع اثبات حقانیت دین خودشان سو استفاده کنند در حالیکه در بیشتر موارد با مغلطه ای شدید و به اصطلاح گوز را به شقیقه پیوند دادن در نهایت خالی بودن مغزهای خود را آشکار میکنند چرا که بر فرض مثال در همین مورد شهوت زایی فشردن سینه برای زنان یک امر کاملا بدیهی و عیان و از اول پیدایش نژاد انسان یک موضوع مشخص و شناخته شده بوده در حالیکه فشردن سینه برای فشرده کردن سلولهای غیر معمولی و احیانا سرطانی هیچ ربطی به سکس ندارد در کشف جدید گفته میشود که اگر زنی خدای ناکرده دچار سرطان سینه شده یا در معرض آن باشد با فشردن سینه احتمالا این بیماری کندتر پیشرفت میکند در حالیکه در مطلب امامان شیعه نه یک کشف علمی و نه کوچکترین خاصیتی از این کار در رفع بیماری بازگو نشده به جز یک کارکرد جنسی صرف

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: