آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 28 مرداد ماه 1393 = 19-08 2014

اعتیاد؛ گزارش تکان دهنده وزیر دولت روحانی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گزارش وزیر کشور در جلسه غیرعلنی صبح امروز در مورد وضعیت اعتیاد در جامعه را تکان‌دهنده توصیف کرد.

سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آقای رحمانی فضلی در جلسه غیرعلنی مجلس آماری از تعداد معتادان آقا و خانم،‌ کاهش سن اعتیاد، عوارض اعتیاد و تاثیر آن روی خانواده‌ها و تلاش نیروی انتظامی برای کشف مواد مخدر و شیوه‌های مبارزه با مواد مخدر را خدمت نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: گزارش ارائه شده گزارش تکان‌دهنده‌ای بود و درخواست وزیر کشور این بود که باید تمهیداتی اندیشیده شود که همه مردم نسبت به مقابله با مواد مخدر احساس مسئولیت کنند و در حوزه فرهنگ‌سازی و آموزش فعالیت‌های لازم انجام شود و همه نهادها درگیر این موضوع شوند تا بتوان این بزه اجتماعی را محدود و کنترل کرد.

نقوی حسینی با اشاره به بخش‌هایی از گزارش وزیر کشور خاطرنشان کرد: براساس این گزارش ماده مخدر شیشه بیشترین عوارض را در بین مواد مخدر دارد و خطرات سهمگینی برای فرد مصرف کننده در پی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: آقای رحمانی فضلی در جلسه غیرعلنی مجلس فیلمی را از فردی که شیشه کشیده بود و پدر و مادر خود را به قتل رسانده بود و یا به نزدیکان خودش تجاوز کرده بود به نمایش گذاشت که صحنه‌های وحشتناکی در آن وجود داشت.



گودرز August 19, 2014 08:55 PM

یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی اعتیاد گسترده است که به دو دلیل زیر عوامل رژیم هم در گسترش آن دخیل هستند:
۱-فراوانی مواد مخدر و محرک نشان میدهد که دست هایی در کار است تا مواد در شهرها و کوره دهات توزیع شود و با توجه به حضور نیروی انتظامی در تمام سطوح جامعه بعید است افراد عادی جرات پخش کانتینری مواد را داشته باشند
۲-معتاد کردن جامعه بالاخص نسل جوان ، نای حرکت را از آنان میگیرد وجرات نخواهند کرد تا حق و حقوق خودرا مطالبه نمایند طی مدت ۸ سال ریاست تحفه آرادان به قوه مجریه ،متجاوز از ۸۰۰ میلیارد دلار پول نفت عاید کشور شد وحاصل آن برای مردم گرانی و بیکاری و هزاران بد بختی دیگر، مثل فروش کلیه برای تامین معاش بوده است، چنانچه نیروی بنیان کن غیر معتاد و سالم جوان، حرکت کرده وحق خودرا مطالبه نماید فلک هم جلو دار آن ها نمیشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: