آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 29 مرداد ماه 1393 = 20-08 2014

روحانی: دلم می خواست در کنار وزیر علوم باشم

سایت الف: رییس جمهوری گفت در شرایطی که ˈ وزیر دانشمند ومودب علومˈ در مجلس برای استیضاح حضور یافته دلش می خواسته در کنار او باشد و با زبان صریح از ˈ این دانشمند خدوم ˈ حمایت کندˈ.

رییس جمهوری در جمع مردم اردبیل به موضوع استیضاح فرجی دانا اشاره کرد و گفت: در شرایطی که وزیر دانشمند ومودب علوم ما در مجلس شورای اسلامی به عنوان استیضاح برخی از نمایندگان حضور یافته است، دلم می خواست در کنار وزیر علوم باشم و با زبان صریح از این دانشمند خدوم حمایت کنم.

رییس جمهوری اضافه کرد: از نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی سپاسگزاری می کنم جایشان خالی است که به خاطر حمایت از دولت در مجلس شورای اسلامی ماندند و انشاء الله عصر به این استان بازخواهند گشت.

روحانی تصریح کرد: دولت البته به رای مجلس شورای اسلامی هرچه باشداحترام خواهد گذاشت، اما به نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام می کنم امروز هرچه وحدت و اتحاد بیشتر باشد در دنیای پرآشوب امروز دشمنان ما ناراحت و دوستان ما در جهان خوشحال خواهند شد.

رییس جمهوری خاطر نشان کرد: من امیدوارم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در چارچوب قانون اساسی و آیین نامه مجلس شورای اسلامی به وظایفشان عمل کنند، درست در آستانه هفته دولت و نزدیک بازگشایی دانشگاه ها انشاءالله با رای قاطع خود شاهد حضور وزیر علوم با رایی قاطع تر در صحنه دانشگاه های کشور باشیم.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: