آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 30 مرداد ماه 1393 = 21-08 2014

درگیری فیزیکی شدید در جریان بازی قوتبال

ضارب امیرحسین صادقی از شدت ضرب و شتم لیدرهای باشگاه استقلال به بیمارستان منتقل شده است.

پیام نو: پیروزی سه بر دو شب گذشته استقلال مقابل سایپا اگرچه کام امیر قلعه نویی و هواداران این باشگاه آبی پوش را خیلی شیرین کرد اما در جریان همین شب شیرین هم یک اتفاق عجیب رخ داد. اتفاقی که امیر قلعه نویی، امیرحسین صادقی و یک هوادار کاملا مشکوک، بازیگران اصلی آن بودند.

شرح اجمالی ماجرا

چند دقیقه بعد از سوت پایان دیدار استقلال و سایپا و پیروزی شادی بخش آبی ها امیر حسین صادقی مدافع مصدوم استقلالی ها برای گفتن تبریک خود را به امیر قلعه نویی در کنار نیمکت تیمش رساند. او که سعی داشت خوشحالی اش از کسب این پیروزی را به سرمربی آبی ها نشان دهد، با جملاتی عجیب از سوی قلعه نویی مواجه شد. سرمربی استقلال بعد از دیدن صادقی به جای به اشتراک گذاشتن شادی اش با صادقی خطاب به او گفت که« آقای صادقی این همه گلی که ما می خوریم تقصیر توست. من اگر در تعطیلات بین فصل می دانستم تو مصدوم هستی جایگزینی برایت پیدا می کردم تا الان و در جریان هر بازی فشاری در حد فشار قبر را تحمل نکنیم» صادقی بعد از شنیدن این جملات به شدت ناراحت شد و به جدل لفظی با قلعه نویی پرداخت و بلافاصله صحنه را ترک کرد.

صادقی که سعی داشت خیلی سریع پله های استادیوم را بالا رفته و صحنه را ترک کند به یکباره با هواداری مواجه شد که سعی در برخورد فیزیکی با او داشت. این هوادار که بعدا «برادر داماد» قلعه نویی هم معرفی شد علاوه بر فحاشی یک سیلی هم به گوش صادقی زد و آنطور که گفته شد قضیه با ورود ماموران نیروی انتظامی فیصله یافت.

یک سوال بی پاسخ

اما از همین جدل چند دقیقه ای یک سوال بزرگ در ذهن همه باقی ماند. اینکه فرد ضارب واقعا فامیل قلعه نویی بود یا خیر. مساله ای که قلعه نویی در واکنش به آن گفت که «از من سوال حاشیه ای نپرسید.» سوای این هیچ مسئول دیگری از باشگاه استقلال هم پاسخی روشنی به این نسبت فامیلی ندادند تا در نهایت مشخص نشود آیا این فرد که حالا افتخار ضرب و شتم صادقی را در کارنامه اش دارد، از بستگان سرمربی استقلال بوده یا خیر.

اما زاویه پنهان مانده ماجرای آزادی

دیشب و امروز اغلب رسانه ها از پایان این درگیری به محض ورود ماموران یگان ویژه نیروی انتظامی خبر دادند. در حالی که اتفاقاتی هم در پس پرده این جریان پر سر و صدا رخ داده است.

آنطور که یک شاهد عینی از جریان بعد از ورود ماموران پلیس خبر می دهد، قصه چیز دیگری است. این شاهد عینی ماجرا به پیام نو می گوید: بعد از ورود نیروی انتظامی قائله قدری آرام شد و امیرحسین صادقی رفت اما بلافاصله چند لیدر باشگاه استقلال که صحنه را دیده بودند بلافاصله وارد عمل شدند و شروع به فحاشی به فرد ضارب کردند اما به دلیل حضور ماموران انتظامی توان اقدام عملی علیه این فرد نداشتند.

او گفت: بعد از این همه به سمت درب خروجی استادیوم راه افتادند و ضارب صادقی هم به گمان اینکه دیگر همه چیز تمام شده به سمت خانه اش حرکت کرد اما در بیرون استادیوم گیر لیدرهای باشگاه استقلال افتاد و آنها این فرد را به شدت مورد ضرب شتم قرار دادند. به طوری که حتی نای راه رفتن نداشت.

این شاهد عینی می گوید: گویا پس از کتک مفصلی که این این فرد خورد از شدت جراحات توسط دوستانش به بیمارستان منتقل شد و مورد مداوا و درمان قرار گرفت.

گفته می شود این فرد از برخی لیدرهای استقلال به خاطر کتکی که به او زده اند شکایت قضایی کرده است.



desbil August 21, 2014 01:07 PM

در ليگ حرفه اي بسكتبال أمريكا موسوم به ان بي اي دختر ان ورزشكار زيبا رويى در كنار زمين و در خلال بازي تيمهاى حاضر با حركات موزون و از پيش تمرين شده و شاد همىاره در حال تشجيع مردم به نشان دادن احساس و عرق ورزشي و تعصب خود هستند، همين وضعيات در ليگ فوتبال حرفه اي آمريكا موسوم به أن اف ال با شدت و حدت بيشتري به چشم ميخورد،حال اين بدبخت هاي فلاكت زده اي كه قيم ورزشي ايران هستند در يك كپي برداري كالماء ناشيانه و تقليد كوركورانه و مفتضح كه مرغ په ته را به خنده مي اندازد اين زيبا رويان آمريكايي را كه به چيير ليدر معروف هستند با يك مشت نره خر سبيل كلفت جايگزين كرده اند كه مثلاء همان كاري را كه دختر ان آمريكايي ميكنند انجام دهند،بوي گند نجاست در همه جا به مشام ميرسد، خاك بر سر هرچه آشغاله كه بعنوان ورزشكار خود نمائي ميكنند،

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: