آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 30 مرداد ماه 1393 = 21-08 2014

فیلم؛ آخوند و خانمی که شبها کباب برگ می ده




www.youtube.com/watch?v=MShx2nOM1EE

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



كيان August 21, 2014 03:54 PM

از ملا نصیرالدین سئوال کردند چند سال داری ؟ گفت : چهل سال بعد از بیست سال دوباره از او سئوال کردند ملا چند سال داری؟ گفت : چهل سال گفتند تو که بیست سال پیش هم که چهل سال داشتی ! ملا گفت : «حرف مرد یک کلام است)
این ضرب المثل مواقعی بکار می رود که آدم بی منطق وجاهلی روی حرف غلطی که خیلی هم واضح است پا فشاری می کند که به کنایه و طعنه باو گفته می شود حتماً حرف مرد هم یک کلام است یا هرچه بتو گویند میگوئی مرغ یک پا دارد ودر اجتماع نوعاً به گفته چنین افراد کسی توجه ندارد مانند سرگذشت آن حکیمی که دید شخصی مانندحیوانات سر در آب گذاشته ومیخورد، حکیم باو گفت این طور آب نخور آن شخص گفت مگر چه می شود فرصت توضیح نبود که حکیم بگوید اول انیکه اینطور آب خوردن شبیه حیوانات است دوم ممکن است در آب زالو باشد وبدون اینکه متوجه شوی وارد حلقت شده وبرایت درد سر تولید کند لذا بطور خلاصه گفت عقلت کم می شود آن طرف گفت عقل چیست؟! حکیم گفت برای تو اشکالی ندارد ، بخور زیرا کسی که نمی داند عقل چیست همان بهتر که مثل حیوانات زندگی کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


سام August 21, 2014 05:07 PM

کثافت نجس ملت ایران از شماها متنفرند منتظر روزی باشید که از ترس ریشها را بزنید و شلوار جین پاتون کنید کثافت نجس

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: