آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 30 مرداد ماه 1393 = 21-08 2014

عراق؛ باج خواهی رژیم تروریست پرور ایران

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی گفته: اگر ما توافق کنیم که یک سری کارها در عراق انجام دهیم، طرف مقابل در مذاکرات نیز باید کارهایی در مقابل آن انجام دهد؛ یکی از این کارها، رفتن گروه ۱+۵ به شورای امنیت و برداشتن تحریم های این شورا است.

این در حالیست که به گزارش خبرگزاری فرانسه، واشنگتن و متحدان غربی آمریکا در پی گردن زدن یک خبرنگار آمریکایی و شکست عملیات آزادی سازی در سوریه در تلاش هستند پاسخ محکمی به داعش بدهند.

داعش در ویدیویی که در آن اعدام خبرنگار آمریکايی نشان داده شد تهدید کرد اگر بمباران ها ادامه پیدا کند "استیون ساتلوف" دومین گروگان آمریکایی که وی نیز خبرنگار است، اعدام خواهد شد.

تصاویر گردن زدن این خبرنگار آمریکایی نفرت کشورهای غربی و بسیج گسترده آنها را برانگیخته است. اندونزی پرجمعیت ترین کشور مسلمان جهان نیز از این تصاویر ابراز انزجار کرده است.

همزمان اعلام شد که هواپیماهای جنگی آمریکایی بر فراز شهر موصل اقدام به پخش اعلامیه‌ هایی کردند که در آن از شبه نظامیان خواسته شده با جدا شدن از داعش در کنار نیروهای عراقی قرار گیرند.

مقامات آمریکایی همچنین گفته اند دولت این کشور در حال بررسی اعزام نیروهای نظامی بیشتر به عراق است.




ارسلان August 21, 2014 04:42 PM

به این میگن اوج رذالت و بیشرمی رژیم منحوس آخوندهای مکار و حیله گر که خاورمیانه و دنیا را برای تضمین ماندگاری خود دارند به آتش می کشد آخه پست فطرت الان که اوضاع عراق کاملا آشفته و به ضرر شماست چه کاری از دستتان برمیاد جز دادن رشوه های میلیاردی از کیسه و بیت المال ملت بدبخت و بیچاره ایران به این و آن؟قاسم سلیمانی هم که کاملاً عاجز و درمانده به دستور علی خامنه ای جنایتکار برگشته نشسته پهلوی ارباب خودش و از ترس حتی نمی تونه پاشو به لبنان بزاره چه برسه به عراق و سوریه و دیگه هیچ کاری از دستش برنمیاد جز توطئه چینی و فتنه انگیزی از راه دور و هیزم جمع کنی برای آتش افروزی در غزه و لبنان

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: