آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 31 مرداد ماه 1393 = 22-08 2014

کشف انبار مهمات جنگ جهانی دوم در تهران

انبار مهمات حاوی اسلحه در چاه یک خانه در خیابان فاطمی تهران کشف شد.

به گزارش ایلنا؛ کارگر افغانی که مشغول حفر چاه در ساختمانی واقع در خیابان فاطمی بوده، بعد از گودبرداری به اسلحه ها برخورد می کند. وی بلافاصله مراتب را به نیروی انتظامی و آتش نشانی گزارش می دهد، ماموران اقدامات جدی را برای جلوگیری از انفجار احتمالی این مهمات انجام می دهند.

به گفته یکی از ماموران نیروی انتظامی، احتمال انفجار در 24 ساعت آینده در این منطقه وجود دارد.


آخرین جزئیات از تسلیحات کشف شده

سردار حسین ساجدی‌نیا با اشاره به آخرین اخبار از گلوله‌های کشف شده در پایتخت، گفت: با توجه به اینکه گلوله‌های به دست آمده مربوط به سال ۱۹۳۵ است و این احتمال وجود دارد که این انبار مربوطه از زمان جنگ جهانی دوم باشد.

به گزارش بولتن نیوز، سردار حسین ساجدی‌نیا در تشریح آخرین آخبار از کشفیات عصر روز پنج شنبه و تسلیحات قدیمی به دست آمده از چاه یک ساختمان در محدوده خیابان فاطمی اظهار داشت: طبق آخرین اخبار گلوله‌های کشف شده مربوط به سال ۱۹۳۵ یعنی ۷۹ سال پیش است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این گلوله‌ةا مربوط به جنگ جهانی دوم است احتمال آن می‌رود که محل گلوله‌های به دست آمده یک انبار زاغه مهمات در جنگ جهانی دوم بوده باشد.

ساجدی‌نیا با تاکید بر اینکه هنوز عملیات جمع‌آوری گلوله‌ها ادامه دارد گفت: تاکنون ۲۰ مرمی و ۴۴ گلوله توپ از محل مذکور کشف شده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: