آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 3 شهریور ماه 1393 = 25-08 2014

پهباد ساقط شده؛ واکنش سپاه پاسداران+فیلم

خبرگزاری فرانسه در خبری از تهران با اشاره به ادعای سپاه پاسدارن مبنی بر ساقط کردن یک پهباد اسرائیلی در نطنز گزارش داد: رژیم ایران فلسطینیان کرانه باختری را مسلح می کند.

خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: پهپاد ساقط شده از نوع هرمس و ساخت اسرائیل است.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده تصریح کرد: قطعاتی از این پهپاد بصورت سالم بدست آمده است که در حال تجزیه و تحلیل آن هستیم، ابعاد بال تا بال این پهپاد حدود 5.5 متر است.

حاجی‌زاده گفت: این پهپاد 2 دوربین دارد و قادر است با کیفیت بالا تصاویر را تهیه کند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد: در خصوص این نوع هواپیما اطلاعات قبلی وجود نداشت و تنها یک نمونه آن در سوریه ساقط شده بود اما این از نوع پیشرفته تری بود.

وی همچنین درباره اینکه پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح به این تجاوزگری چه خواهد بود گفت: ما تسلیح کرانه باختری را تسریع خواهیم کرد و حق هرگونه پاسخی را برای خود قائل هستیم.




www.youtube.com/watch?v=bYZbRbEYVGI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



کرامت August 25, 2014 12:58 PM

این اظهار نظر آشکارای رژیم یعنی تسریع در تسلیح کرانه باختری یک خبر خوشحال کننده و یک مژده برای مردم مظلوم بیچاره و رنج کشیده ایران می باشد زیرا در این صورت پایان عمر جکومت کثیف اسلامی ملاها خیلی نزدیک خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


ali August 25, 2014 06:50 PM

آفرین به این امادگی و دقت ه هوشیاری افرین کیف کردم از این خبر

گزارش یا اعتراض به این نظر


حمید رضا August 25, 2014 07:08 PM

این پیشامد یک آبرو ریزی محض و بی پایان برای رژیم ملاهاست عصبانیت و احساس حقارت شدید فرماندهان سپاه کفتاران در حالیکه هیچ پاسخی هم نمی توانند بدهند کاملا قابل درک است ادعای پوچی مثل مسلح کردن کرانه ی باختری! درجاییکه غزه ی مسلح رسما نتوانست هیچ غلطی بکند
یک پهپاد ساده که تنها بخش رادار گریزش رنگ بدنه ی ویژه اش است به سادگی تا به معنای واقعی عمق خاک ایران پیش میآید و از سد تمام رادارهایی که کفتاران سپاهی و ملاها ادعای بسیار پیشرفته بودنشان را دارند می گذرد وهیچکس متوجهش نمیشود در اینصورت دروغ سرنگونی این پهپاد با موشک برملا میشود چون موشک به رادار وابسته است و اگر رادار پرنده ای را نبیند نمی تواند موشک را روی آن قفل کند تنها شاید توپهای ضد هوایی که آن هم پس از دیده شدن این پهپاد با چشم به سوی آن آتش کرده اند اگر تازه کل اتفاق راست باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: