آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 3 شهریور ماه 1393 = 25-08 2014

انتشار اسناد دادگاه غیرعلنی پسر رفسنجانی

دیگربان: هفته‌نامه محافظه‌کار «۹ دی» بخشی از اسناد دادگاه غیرعلنی مهدی هاشمی را منتشر کرد.

این هفته‌نامه در تازه‌‌ترین شماره خود گزارش ویژه‌ای از «اسناد فساد» مهدی هاشمی منتشر کرده که این اقدام با واکنش وکیل آقای هاشمی مواجه شده است.

محمود علیزاده طباطبایی روز دوشنبه (سوم شهریور) گفته در پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات موکلش نسبت به «شنود» این دادگاه اعتراض و اعلام جرم کرده است.

علیزاده طباطبایی افزوده «مطالب جلسه غیرعلنی دادگاه در هفته‌نامه ۹ دی منتشر شده و به همین خاطر ما اعلام جرم کردیم.»

این هفته‌نامه که توسط حمید رسایی اداره می‌شود با انتشار جزئیات تازه‌ای از اتهامات مهدی هاشمی نوشته این جزئیات را از «منابع خارجی» به دست آورده و منتشر کرده است.

«۹ دی» افزوده «خانواده هاشمی نمی‌تواند این اسناد را ساخته دست منتقدان داخلی خود جلوه دهد.»

به نوشته این هفته‌نامه «دستگاه‌های قضایی و امنیتی در نروژ، سوئیس و آمریکا متفق‌القول به نقش مهدی هاشمی رفسنجانی در فساد استات اویل اشاره کره‌اند.»

این گزارش که به گفته علیزاده طباطبایی بخشی از محتوای دادگاه مهدی هاشمی است٬ فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی را به دریافت میلیون‌ها دلار رشوه از شرکت نفتی «استات اویل» متهم کرده است.



اعظم.نوایی August 25, 2014 04:37 PM

مگر دزدی کردن چه اشکالی دارد درایران امروز مگر میشود اخوند وبچه اخوند سالم هم پیداکرد اینها همه دزدند ۳۶سال پیش اخوندا باروضه خونی وحلواخوری ونذری خوری امورشان میگذشت انگلیس و گمی هم امریکا شاه رابردند روضه خوانهارااوردند همه دزدند

گزارش یا اعتراض به این نظر


mahtab August 25, 2014 07:51 PM

نه اینکه دزد و غارتگر در این رژیم کثیف نیست فقط همین ی گردان کلفت دزدی کرده اینطوری میخوان انتقام رفی پدر رو از این بگیرند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: