آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 4 شهریور ماه 1393 = 26-08 2014

پروازی که 6 بار لغو شد و باقی ماجرا

پرواز تبریز - اصفهان شرکت هواپیمایی ایران ایر از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز در کمتر از 15 ساعت 6 بار کنسل شد و مسافران شب را در چمن‌های فرودگاه به صبح رساندند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پرواز تبریز - اصفهان که قرار بود ساعت 19:35 دیروز سوم شهریورماه انجام شود تا این لحظه نه تنها اتفاق نیفتاده بلکه از ساعت 19:35 به 22:10، 23:10، یک بامداد، 2:30 و 9 صبح امروز موکول شده است.

براساس گزارش خبرنگار ما، مسافران این پرواز که اکثراً از استان‌های همجوار هستند از دیروز عصر در فرودگاه بین‌المللی تبریز سرگردان شده‌اند و از تغییر مداوم ساعت پروازشان و عدم ارائه خدمات در بیش از 15 ساعت حضور در این فرودگاه گله‌مند هستند.

یکی از مسافران این پرواز با اشاره به اینکه دیشب را به همراه خانواده‌اش روی چمن‌های فرودگاه خوابیده است، گفت: تنها خدماتی که به ما دادند یک کیک و چای برای صبحانه امروز بود.

محبوبی افزود: 300 نفر مسافر پرواز تبریز - اصفهان عمدتاً از شهرستان‌ها و استان‌های اطراف از جمله، جلفا، ارومیه، ‌مهاباد و ... برای سفر به اصفهان در تبریز و فرودگاه این شهر حضور دارند.

تماس ما با مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی برای پیگیری این تأخیر چند ساعته منتج به نتیجه شد؛ اما وی با اشاره به اینکه در بین مسافران این پرواز است پاسخگویی در این مورد را به 15 دقیقه آینده موکول کرد.

براساس این گزارش، در بین استان‌های همجوار پرواز تبریز- اصفهان صرفاً از تبریز صورت می‌گیرد و مسافران این پرواز معمولاً از شهرهای دیگر به تبریز و فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی مراجعه می‌کنند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: