آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 4 شهریور ماه 1393 = 26-08 2014

دستکم 10 نفر از جمله یک زن را امروز اعدام کردند

دستگاه قضايی حکومت اسلامی امروز دستکم 10 نفر از جمله یک زن را در زندانهای کرمان و بندرعباس بدار آویخت. این در حالیست که مجامع بین المللی بارها از رژیم ایران خواسته اند احکام اعدام را متوقف کند.

خبرگزاری هرانا – سحرگاه روز جاری حکم اعدام چهار متهم حمل و نگهداری مواد مخدر و یک متهم به قتل در محوطه زندان مرکزی بندرعباس از طریق چوبه دار به اجرا در آمد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، ساعت ۲۵: ۸ دقیقه صبح روز جاری ۴ شهریور ماه حکم اعدام در مورد ادریس حسن‌زاده، سجاد رضاپور، منصور حیدری، محمد بلوچ (معروف به مولا) و مهدی هاشمی به مورد اجرا در آمد.

از این میان مهدی هاشمی به اتهام قتل عمد به قصاص نفس (اعدام) محکوم شده و سایر زندانیان اعدام شده به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر به اعدام محکوم شده بودند.

این پنج زندانی ظهر روز گذشته از بندهای ۱ (معروف به اتباع بیگانه)، ۲، ۷، ۸ و ۱۱ جهت اجرای حکم اعدام به سلول انفرادی منتقل شدند.

گفتنی است، محمد بلوچ (معروف به مولا) تبعه کشور پاکستان بوده است.


اعدام چهار مرد و یک زن در زندان شهاب کرمان

خبرگزاری هرانا – سحرگاه روز جاری چهار مرد و یک زن در محوطه زندان شهاب کرمان به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر از طریق چوبه دار اعدام شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، سحرگاه روز سه‌شنبه ۴ شهریور ماه ۴ مرد و ۱ زن به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر در محوطه زندان شهاب کرمان از طریق چوبه دار اعدام شدند.

اسامی چهار مردی که روز سه‌شنبه به پای چوبه دار رفتند عبارت بود از؛ حسین شهریاری، عباس پوریزدان پناه، حمید میر و محمد حسینی.
نام زنی که به پای چوبه دار رفت تا لحظه تنظیم این خبر بدست نیامده است.

گفتنی است اعدام فوق تا لحظه تنظیم این خبر از سوی رسانه‌های رسمی ایران اعلان نشده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: