آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 6 شهریور ماه 1393 = 28-08 2014

پهباد؛ رژیم ایران یک کشور همسایه را تهدید کرد

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: هر کشوری که مبدا پرواز و پرتاب پهپاد به سمت جمهوری اسلامی ایران بوده باید خسارت سیاسی این اقدام زشت خود را پرداخت کند.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌و گو با فارس اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه‌ای که با حضور مسئولان ذیربط داشت درخواست کرده است تا مبدا پروازی پهپاد ساقط شده اسرائیلی باید مشخص شده و کشور مقصر در این ماجرا به سزای اعمالش برسد.

پیش تر یک پایگاه خبری اسرائیلی اعلام کرده بود پهپاد سرنگون شده در ایران از نوع هرمس ۴۵۰ بوده و از یک پایگاه هوایی در جمهوری آذربایجان پرواز کرده بود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی دبکا، پهپاد اسراییلی هرمس ۴۵۰ که در روز ۲۳ اوت بر فراز حریم هسته‌ای نطنز واقع در مرکز ایران هدف اصابت موشک قرار گرفت از یک پایگاه هوایی در نخجوان در جمهوری آذربایجان برخواسته بود.

بر اساس این گزارش، پایگاه هوایی نخجوان با ایران، ارمنستان و ترکیه هم مرز است و سه سال پیش یک پهپاد هرمس ۴۵۰ دیگر در آسمان ارمنستان به پرواز در آمده بود که از سوی یک پدافند هوایی در این کشور هدف قرار گرفت.



morteza August 28, 2014 09:24 PM

ن من کاملان نظرم با سران مجلس ایران کشور عزیزم یکی است و در مورد امنیت اران عزیز هر قدمی که برای دفاع از مملکت عزیزمون بآشه هر ارقانی از سپاه ارتش بسیج و هر نهاد دیگر باشه من حمایت میکنم و اگر لازم شد حتی خود من هم در کنار برادران عزیز در دفاع از ایران عزیزمون خواهم بود هر کشوری که نظری بعد به میهن عزیزم داشته باشد ان کشور را از بیخ و بن ریشه کن میکنیم شاید کشور ما مشکلاتی داشته باشد اما در مقابل دشمن بیگانه ما همه یکی هستیم در مقابل هر دشمنی این آذربایجان خیلی وقته که نظر بدی به ایران عزیز دارد اما از انجا که خودش خوب میداند که در مقابل ایران و ایرانی هیچ غلطی هیچ زمانی نمیتواند بکند و الا تا حالا هر کاری که میتوانست انجام میداد نصیحتی به تو ای جوجه اذربایجان تازه به دوران رسیده که بدون حمایت امریکا نفس نمیتوی بکشی بشین سر جایت و دست حمایت از دشمنان ایران بردار اگر خشم ملت ایران سر کشی کند زیر مشتهای جوانان ایران له میشوی تا ان روز نرسیده بشین سر جایت تارت رو کوک کن این بیشتر بهت میاد از سران ایران هم میخواهم کهاگر یک بار دیگه اذربایجان نیت بدی از ایران داشت جوابش را محکم بدین

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: