آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 6 شهریور ماه 1393 = 28-08 2014

مقام حکومتی: نگرانی از ۳ برابر شدن نرخ ارز

معاون حقوقی و مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به مسائلی که در اقتصاد ما گذشته نگران سه برابر شدن نرخ ارز هسیم که باید تدابیری اندیشیده شود تا این مشکل پیش نیاید.

به گزارش تسنیم، سید احمد اوایی، ظهر امروز در نشست رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در استان لرستان اظهار کرد: وضعیت امروز صنعت گران کم تر از جنگ زده های دیروز نیست، ما نباید اجازه دهیم مصوبات سفردولت به چک بلامحل تبدیل شود و بی نتیجه بماند.

وی افزود: ما از طرفی هم باید شرایط بانک ها را درک کنیم زیرا بانک ها می خواهند برای پرداخت تسهیلات تضمین داشته باشند‌. معاون حقوقی و مجلس وزارت صنعت و معدن بیان کرد: می شود با انعطاف پذیری بهتر، بانک‌های ما با مردم‌، سرمایه گذاران و صنعت گران تعامل داشته باشند‌.

وی تصریح کرد: اگر بانک ها به صنعت گران کمک کنند می توان شرایطی فراهم آورد که که مصوبات سفرهای استانی به انجام برسد و به شکل چک بلا محل نباشد اما در این دولت خوشبختانه وعده های بی جا داده نشده است و از پیش برنامه ریزی شده است‌.

آوایی خاطرنشان کرد: با توجه به مسائلی که در اقتصاد ما گذشته است نگرانی از سه برابر شدن نرخ ارز است که باید تدابیری اندیشیده شود تا این مشکل پیش نیاید.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: