آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 8 شهریور ماه 1393 = 30-08 2014

خانم سیاستمدار ایتالیايی جایگزین اشتون شد+عکس

رهبران کشورهای عضو اتحادیه اروپا فدریکا موگرینی را جایگزین کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا کردند.

به گزارش ایسنا، موگرینی ۴۱ ساله از ماه فوریه وزیر امور خارجه ایتالیا بوده است.

ماه میلادی گذشته اعضای اتحادیه اروپا نتوانستند بر سر انتخاب موگرینی به عنوان جانشین اشتون به توافق برسند. مخالفان انتصاب او می‌گفتند که این سیاستمدار ایتالیایی کم‌تجربه است و نسبت به روسیه مواضع نرمی دارد.

اما نخست‌وزیر ایتالیا برای انتخاب موگرینی رایزنی گسترده‌ای کرد و مارتین شولتز، رئیس پارلمان اروپا پیش از آغاز نشست بروکسل به گرمی از خانم موگرینی تعریف کرد و خود را یکی از "طرفداران" این سیاستمدار خواند.

کاترین اشتون، سیاستمدار انگلیسی فعالیت خود را به عنوان مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از سال ۲۰۰۹ میلادی آغاز کرد و دوره فعالیتش در این سمت در ماه اکتبر به پایان می‌رسد. او رئیس هیات مذاکره‌کننده ۱+۵ در گفت‌وگوهای هسته‌ای با رژیم ایران است.



فريبرز August 31, 2014 01:04 AM

من كنجكاوم بدانم كه اين آخوندهايى كه با خانم آشتون دست نمى دادند كه غسل بهشان واجب نشود با اين خانم جذاب موبور چگونه كنار خواهند آمد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


مرتضی August 31, 2014 06:40 AM

خوش به حالش چون بزودی با پیشنهاد رشوه های کلان میلیاردی از طرف رژیم ایران و روسیه مواجه خواهد شد بر خلاف خانم اشتون از قیافه این خانم جوان مشخصه که قیمتش پایینه و خرید وی توسط رژیم آخوندها مثل آب خوردنه !رهبر و دارو دسته اش و همچنین پوتین رییس جمهور روسیه با انتخاب این زن نفس راحتی کشیدند و خیالشان راحت شد احتمالاً به شکرانه انتخاب این زن یک نماز شکر به درگاه الهی هم بر پا کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: