آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 9 شهریور ماه 1393 = 31-08 2014

وضعیت نامناسب پزشکان عمومی در ایران

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه وضعیت پزشک عمومی نسبت به هم‌طرازانش بسیار نامناسب است، گفت: بدون‌شک این معضل را در مجلس پیگیری خواهیم کرد تا حق و حقوق پزشکان عمومی به آنها بازگردانده شود.

احمد آریایی‌نژاد در گفت وگو با خانه ملت، از بی‌عدالتی نسبت به حق و حقوق پزشکان عمومی انتقاد کرد و گفت: امروزه پزشکان عمومی واحدهای درسی زیادی را می‌گذرانند اما نسبت به هم‌طراز‌های خود از مزایای کمتری برخوردار هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این کمبود مزایا هم از لحاظ میزان حقوق است و هم از جهت آنکه نمی‌توانند عضو هیات علمی دانشگاه شوند این درحالی است که کسانی که دارای مدرک PHDهستند چنین مشکلی از لحاظ حقوق و عضویت در هیات علمی را ندارند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه مزایای عضویت در هیات علمی‌ها در میزان دریافتی حقوق نیز تاثیر گذار است، یادآور شد: ما به دنبال احقاق حق هستیم و نباید بی‌عدالتی به این شکل در جامعه بروز پیدا کند؛ به عنوان مثال یک پزشک عمومی اگر در آموزش و پرورش فعالیت کند مطابق مدرک کارشناسی ارشد به وی حقوق ومزایا تعلق می‌گیرد درحالی که این فرد واحدهای درسی بسیار زیادی را گذرانده که این بی‌عدالتی موجب سرخوردگی می‌شود.

آریایی‌نژاد تصریح کرد: متاسفانه باید این واقعیت را پذیرفت که وضعیت پزشک عمومی نسبت به هم‌طرازانش بسیار نامناسب است و این نمونه بارز بی‌عدالتی در برخورد با آنها است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره پیگیری کمیسیون نسبت به این معضل، گفت: من نامه‌ای به رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات دادم تا این مشکل پیگیری شود و حال بعد از بررسی نامه با جدیت آن را دنبال خواهیم کرد.



ghasem August 31, 2014 01:05 PM

بی عدالتی دزدی چپاول و اختلاس و و و ارکان اصلی این نظام ضد انسانی بوده و خواهد بود به راستی کدام انسان با منطقی برداشتی غیر از این دارد ستار ها را به نام حکومت عدل علی زیر شکنجه نابود میکنند و به عاملین پاداشت و ارتقا میدهند و آب از آب تکان نمیخورد به جاست که به وجود خدا هم شک و تردید کرد زنده باد ایران و ایرانی سرنگون باد حکومت ضد بشری اسلامی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: