آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 9 شهریور ماه 1393 = 31-08 2014

جذب آقازاده ها در شهرداری قائمشهر

مازنی نیوز: بعد از گذشت بیش از یک سال از عمر شورای جدید شهر قائمشهر نه تنها هیچ نقطه روشنی را در شهر مشاهده نمی کنیم و مردم ضعف ها را به عینه مشاهده می کنند بلکه خبر جذب فرزندان و بستگان اعضای شورا در شهرداری باعث ایجاد یاس و نا امیدی در بین شهروندان قائمشهری نیز شده است.

موضوعی که مطمئناً فشارهای !!! زیادی را در بر خواهد شد ولی عهدی که اهل رسانه با قلم خود می بندد افشای واقعیت هاست.

یک سال فریاد زدیم در دولت احمدی نژاد استخدام ها و جذب های غیرقانونی صورت گرفت و با اینکار حق هزاران هموطن از بین رفت اما اکنون در دولت تدبیر و امید شاهد هستیم عده ای با عنوان عضو شورا در حال ادامه این روند هستند و مطمئن باشید با افشای این موارد اجازه نخواهیم داد این عده ، خدشه ای از بابت جذب های غیرقانونی به دولت وارد کرده و مردم را ناامید کنند...

در صورتی که قانون به صراحت عنوان کرده است که جذب خانم با هر مدرک تحصیلی و همچنین جذب آقا با مدارک تحصیلی لیسانس و بالاتر به صورت نیروی شرکتی در شهرداری ها ممنوع می باشد ، ولی دختر عضو شورا ، برادر زاده عضو شورا ، برادر همسر عضو شورا ، بستگان نزدیک عضو شورا و ... با زیر پا گذاشتن همین قوانین جذب شهرداری قائمشهر شده و می شوند.

تعجب نکنید ... همه ی این موارد در صورتی رخ می دهد که همین اعضایی که سوگند خوردند تا خدمت کنند ؛ با رای من و تو به شورا راه یافتند تا مثلاً عمران و آبادانی شهر را سرلوحه کار خود قرار دهند.

تعجب نکنید... تا بگوییم عده ای از شهرداری قائمشهر اخراج شده اند تا جا برای آقازاده ها باز شود...

تعجب نکنید... که در بین اخراج شدگان افرادی وجود دارند که دیگر به دلیل نداشتن منابع مالی از دانشگاه انصراف داده اند و زندگی آنها در حال از هم پاشیدن و جدائی قرار دارد...

تعجب نکنید...

البته میدانیم که تعجب نمی کنید...

این موارد را گفتیم تا تلنگری به خود بزنیم و بدانیم به چه کسانی رای داده ایم ...

قائمشهری کارگر ؛ کار کن عوارض بده ... نه به امید آنکه شهرت آباد شود بلکه حقوق هر ماه آقازاده ها دیر نشود...

نکته جالب اینجاست به گفته یکی از اعضای شورای شهر قائمشهر ، 190 نیرو در شهرداری قائمشهر جذب شده اند تا در فضای سبز مشغول به کار شوند ولی از این تعداد تنها 70 نفر در این بخش مشغول به کار هستند... به راستی آن 120 نفر دیگر در کدام بخش ها خدمت!!! می کنند!؟؟؟

جناب آقای عضو شورا ؛ عضو شورایی که به قانون کاملاً مشرف هستی ! به راستی خواهران ما که از خانواده های فقیر و تهی دست این شهر هستند و پدرانشان با کارگری معیشت زندگی شان را تامین می کنند ؛ چه فرقی با دختر شما دارند!؟

جناب آقای عضو با تجربه شورا ؛ به راستی برادران ما در شهر ، آنهایی که باید با سختی هزینه های زندگی چند نفر را تامین کنند ؛ چه فرقی با برادر همسر شما دارند!؟؟

جناب آقای پیشکسوت شورا ؛ دختر یک بازنشسته نساجی که پس از سال ها حقوق خود را از این کارخانه دریافت نکرده است؛ چه فرقی با برادر زاده شما دارد !؟

و...

به راستی کدام قانون ، کدام آزمون و کدام مرجع ؛ صلاحیت فرزندان و بستگان عزیزتان را تائید کرده است؟!؟

و سخنی با شهردار که همه جذب ها با امضای او نهایی می شود...

در برابر این اتفاق ناگوار و ناخوشایند که امید دولت تدبیر و امید را در قائمشهر به نا امیدی محض تبدیل خواهد کرد ؛ چه پاسخی خواهید داشت؟

خودی و ناخودی کردن شهروندان بزرگترین بی قانونی است که یک شهردار می تواند انجام دهد...

در برابر تمام این موارد گفته شده ، به راستی آیا سازمان بازرسی آنها را نمی بیند!؟ مطمئناً برخورد جدی مراجع زیربط تنها خواسته ای است که شهروندان قائمشهری مطالبه می کنند...

امیدواریم با بیان این مطالب که باز هم عنوان می کنیم فشارهایی را در بر خواهد داشت ، در آینده ای نزدیک شاهد قانون مداری برای جذب در شهرداری باشیم و همه مردم و فرزندان این شهر ، آن پسری که پدرش کارگر و بازنشسته است با آن دختری که پدرش عضو شورا است به یک چشم دیده شود...



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: