آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 11 شهریور ماه 1393 = 02-09 2014

ترس از کودتا در سوریه و اعدام افسران ارشد

به گزارش سایت پارسینه، ارتش بشار اسد سه تن از افسران ارشد سوری را به اتهام انتقال اطلاعات به بیرون اعدام کرده است. یکی از اعدام شدگان درجه سرتیپی داشت.

این در حالیست که وزیر خارجه مصر از طرح کشورش برای حل بحران سوریه خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از آنکه گزارش‌های خبری از افزایش فشارهای عربستان بر مصر برای ورود به تحولات منطقه‌ای از جمله تحولات سوریه حکایت کرد، روز دوشنبه «سامح شکری» وزیر خارجه مصر در گفت‌وگو با روزنامه عربستانی «عکاظ»، خبر داد که کشورش به دنبال گرد هم آوردن همه گروه‌های سوری برای ایجاد آشتی ملی در این کشور است.

شکری با تصریح به اینکه کشورش هنوز طرحی مشخص تهیه نکرده است، مدعی شد که این اقدام در راستای منافع مردم سوریه صورت می‌گیرد و افزود: هنوز طرح دقیقی در این باره ارائه نشده اما قاهره به دنبال گرد هم آوردن همه گروه‌های سوری در چارچوب راهکاری سیاسی مانند مذاکرات ژنو است تا برون رفتی برای پایان دادن به درد و رنج مردم این کشور ایجاد شود.

وزیر خارجه مصر افزود: قاهره حساسیت ویژه‌ای برای حضور در نشست دوستان سوریه که در جده برگزار شده بود، داشت و گفت‌وگوهایی درباره تحولات و شرایط منطقه و خطراتی که تروریسم ایجاد می‌کند، داشته است.



نادر September 1, 2014 03:23 PM

ابنها همه توًدهني معني دار به ولي أمر و ولايتمدار أن ادم كش و غارتگر انهاست تنها أثراتي كه وجود منحوس اخوندان و طلبه هاي پا برهنه تازه به نون وًنوا وشيده، بوجود أوردن وضعيا فعلي در سوريه و عراق است كه هر دو بطور قطع سألها در بيچارگي غوطه ور خواهد بود أيا در تونس يا در مصر چنين شد؟ البته كه نه، چون هم مبارك وطن پرست است و هم مردم فهميده دارد مه در ظرف يكسال اخوندها يشان را بيروت كردند حالا بريد بگيد نفشه إسرائيل بود و يا سيا هرچه بود جلوي رشد اخوندي وًبذبختيم را سد كرد كاري كهً رضا شاه بزرگ هم كرد ولي مردم وباراريهاي قشري و حقه باز همراه با كمونيست هاي شكست خورده در اجتماع با علمً كردن مشتي بيسواد و اخوند قشري مملكت ايران را به اين فلاكت وًبد بختي انداخته اند بهمين دليل است مه أنان كه خدمت كرده اند مورد خشك و غضب و بد گوءي هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: