آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 10 شهریور ماه 1393 = 01-09 2014

محکومیت معاون اول احمدی نژاد به حبس

وکیل معاون اول دولت دهم گفت: حکم محکومیت موکلم هنوز به ما ابلاغ نشده است اما نسبت به این حکم اعتراض خواهیم کرد.

محمد‌رضا نادری در گفت‌وگو با ایلنا، در مورد اظهارات امروز حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه‌قضاییه در مورد محکومیت محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم به حبس و جزای نقدی گفت: این حکم هنوز به ما ابلاغ نشده است. این حکم برای ما قابل قبول نیست و با فرض اینکه صحبت‌های آقای محسنی اژه‌ای صحت دارد حتما نسبت به تجدید‌نظر خواهی در خصوص حکم دادگاه بدوی اقدام خواهیم کرد.

وکیل معاون اول دولت دهم در پاسخ به این پرسش که آخرین مراجعه شما به دادگاه چه زمانی بوده است، گفت: اواخر هفته گذشته به شعبه رسیدگی کننده مراجعه کردم اما هنوز حکمی صادر نشده بود.

وی با بیان اینکه اصلا فکر نمی‌کردم چنین حکمی برای موکلم صادر شود،‌ در پاسخ به این پرسش که آیا پس از اصلاع از صدور حکم و محکومیت آقای رحیمی با وی تماسی داشته است،‌گفت: هنوز موفق به صحبت با آقای رحیمی نشده‌ام.



مهران September 1, 2014 07:28 PM

احتمالا محکومیت ایشان در حد دزدیدن یک ریش تراش خواهد بود عدم اعلام میزان محکومیت ایشان با توجه به عدم اعلام قطعی حکم توسط آقای اژه ای نشانگر این است که میزان محکومیت در حد بسیار کم نامناسب در مقایسه با میزان جرم ایشان باشد که مشابه آن مانند سعید مرتضوی یا مهاجمان به کوی دانشگاه باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: