آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 11 شهریور ماه 1393 = 02-09 2014

تاکید رفسنجانی بر ضرورت خوردن کامل جام زهر

جوان آنلاین (پاسداران): احمد بخشایش اردستانی نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌و‌گو با فارس، با اشاره به صحبت‌های هاشمی رفسنجانی در دیدار با وزیر امور خارجه فنلاند گفت: صحبت‌های آقای هاشمی در مورد فراهم آوردن زمینه برای تصویب پروتکل الحاقی در ایران (بازرسی های سرزده از تاسیسات هسته ای) منفعلانه است.

وی افزود: اینکه آقای هاشمی خود را در جایگاه مجلس ببیند و صحبت کند موجب ناراحتی مجلس می‌شود و این کار همانند این است که مجلس شورای اسلامی به حوزه کاری وی ورود کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: آقای هاشمی رفسنجانی باید سیاستمدار باشد و بداند که غرب بهایی به صحبت‌های وی نمی‌دهد و البته خود وی هم این را می‌داند.


نگرانی شدید رفسنجانی از موضع آمریکا

بهارنیوز: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در دیدار با وزیر امور خارجه فنلاند در تهران گفت: تحریم وسیع آمریکا در آستانه دور جدید مذاکرات، فضای کشور را تحت تأثیر منفی قرار می‌دهد.

هاشمی رفسنجانی با تاکید بر اینکه اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران نشانه‌ای از سردرگمی آمریکا در سیاست خارجی و بویژه در نگاه به جمهوری اسلامی است گفت: از عقلای جهانی و از کشورهای معتدل اتحادیه اروپا انتظار می‌رود که عواقب بد این سیاست‌ها را به آمریکا یادآوری نمایند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: