آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 22 شهریور ماه 1393 = 13-09 2014

واکنش هراس آلود رژیم به گزارش بان کی مون

صداوسیمای رژیم: آقای اسفنانی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه انتشار گزارش دبیرکل سازمان ملل چیزی جز ضدیت با نظام جمهوری اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: تاکنون سابقه نداشته که رئیس سازمان ملل متحد بخواهد گزارشی را این‌طور منتشر کند و معمولا افراد دست نشانده‌ای مانند احمد شهید این کارها را انجام می‌دهند اما حالا یک ساختارشکنی انجام شده و به جای آنکه این گزارش در یک مرجع رسمی و بین‌المللی منتشر شود از سوی رسانه ها منتشر شده تا دشمنی خود را هرچه آشکارتر، نمایان کنند.


گزارش شدیداللحن بان کی مون

خبرگزاری فارس: دبیرکل سازمان ملل در گزارش سالانه به مجمع عمومی مدعی شد که وعده‌های رئیس جمهور ایران درباره بهبود شرایط حقوق بشر و آزادی‌ بیان محقق نشده است.

بان کی مون دبیر کل سازمان ملل در گزارشی بار دیگر اتهاماتی را عیله جمهوری اسلامی مطرح کرده و در آن تاکید کرده که شرایط حقوق بشر در ایران همچنان در وضع بدی است.

بان کی مون در گزارش سالانه خود به مجمع عمومی سازمان ملل درباره رژیم ایران با اشاره به اینکه وعده‌های حسن روحانی درباره بهبود شرایط حقوق بشر و آزادی‌ بیان محقق نشده، تاکید کرد که گزارش‌ها حاکی از آن است که در مدت اخیر اعدام در ایران افزایش داشته است.

بان کی مون در ادامه گزارشش مدعی شده که علی رغم وعده‌های دولت جدید تهران برای کاهش محدودیت‌های آزادی بیان و افزایش امنیت برای رسانه‌ها، متاسفانه این وعده‌ها منجر به بهبود شرایط نشده و با ادامه محدودیت‌های آزادی بیان جبنه‌هایی از آن تحت تاثیر قرار گرفته است.

در بخش‌های دیگری از این گزارش که احتمالاً توسط احمد شهید نماینده انتخاب شده توسط کشورهای غربی برای تحقیق در زمینه حقوق بشر در ایران تهیه شده به مسائل دیگری از جمله آزادی‌های مذهبی بویژه وضعیت جامعه بهائیان توجه شده است.

این گزارش ضد جمهوری اسلامی در شرایطی به رسانه های جهان ارائه شده که قرار است تا چند روز دیگر نشست مجمع عمومی در نیویورک برگزار می‌شود و سران کشورهای جهان با حضور در سازمان ملل درباره مسائل بین المللی و منطقه‌ای سخنرانی می‌کنند.



كاويان September 13, 2014 05:15 PM

آخوندها خيلي عادت كرده اند كه مثل قبل همين سازمان ملل ودولتهاي حامي علني ونهاني رژيم مجيزشونو گفته وچشمشونو به روي اينهمه آدمكشي داخلي وبين المللي رژيم ببندن بخاطرهمين بهش برخورده كه بانكي مون يه خورده ناپرهيزي كرده ويك پشت دستي نرم ونازك به رژيم آخوندي زده حالانميخواد آخوندا نگران اين باشن اون كسي كه همه آخونداي كثافتو توي فاضلاب تاريخ ميريزه مردم ايران هستن براي همين بهتره تورابطه با حاميان هميشگيش بيگداربه آب نزنه وگند صحنه سازي وفيلم بازي شونودرنياره

گزارش یا اعتراض به این نظر


monir September 13, 2014 10:19 PM

حالا خدا را شکر که این سازمان ملل و این رسانهها وجود دارند وگرنه که کامیون کامیون میبردند پای چوب دار

گزارش یا اعتراض به این نظر


اشرف پناه September 14, 2014 01:11 AM

نمردیم و دیدیم یکی از سازمان ملل ناپرهیزی کرد و حقیقت را گفت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: