آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 23 شهریور ماه 1393 = 14-09 2014

معتادین و تن فروشان و جایگاه ویژه قم

قم - خبرگزاری مهر: استاندار قم با اشاره به جایگاه ویژه شهر مقدس قم به عنوان الگوی مدنیت اسلامی و شیعی، گفت: وجود برخی معضلات و آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر قم زیبنده چنین جایگاهی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش از بخش‌های مختلف مرکز در حال ساخت نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادین استان قم واقع در منطقه قمرود بازدید کرد.

استاندار قم در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به جایگاه ویژه شهر مقدس قم به عنوان الگوی مدنیت اسلامی و شیعی گفت: وجود برخی معضلات و آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر قم زیبنده چنین جایگاهی نبوده و باید این مسائل هر چه زود‌تر رفع شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های استان برای پاکسازی چهره شهر از وجود این گونه آسیب‌ها، ایجاد چنین مرکزی را گامی مؤثر در کاهش آسیب‌های ناشی از حضور معتادین و متکدیان در سطح شهر قم عنوان و خاطرنشان کرد: جمع آوری این افراد از سطح شهر منافع بسیاری برای استان و افراد مبتلا خواهد داشت.

حجت الاسلام صالحی منش، همکاری همه دستگاه‌های زیربط در حل مشکلات اجتماعی از جمله اعتیاد را ضروری خواند و گفت: عملیات ساخت این پروژه باید با سرعت و جدیت بیشتری پیگیری شود.

استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها در پیشبرد مسائل فرهنگی استان قم

استاندار قم در دیدار اعضای انجمن دانشجویی نسیم اندیشه طی سخنانی بر استفاده حداکثری از ظرفیت دانشگاه‌ها در عرصه‌های مختلف خصوصا مسئله فرهنگ تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش با اشاره به نگاه دولت تدبیر و امید به مقوله فرهنگ گفت: دولت تلاش می‌کند تا از پتانسیل دانشجویان در پیشبرد کارهای فرهنگی استفاده کند.

وی همچنین امکانات فرهنگی بانوان قمی را کمتر از نیازهای این قشر عنوان و خاطرنشان کرد: در این زمینه کارهای بزرگی در برخی استان‌ها انجام شده است که تلاش می‌کنیم با الگوگیری از آن‌ها بسترهای لازم برای فعالیت فرهنگی بانوان در استان فراهم شود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: