آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 23 شهریور ماه 1393 = 14-09 2014

واکنش جالب مشاور رهبر به گزارش بان کی مون

مشاور خامنه‌ای در امور بین‌الملل به گزارش سالانه بان کی‌مون، دبیرکل سازمان ملل در مورد نقض حقوق ‌بشر در ایران واکنش نشان داد و گفت: تکیه دبیرکل سازمان ملل بر روی نکته‌ ای که معلوم نیست چقدر صحت دارد و بزرگ کردن آن در حقیقت به‌ معنای جانب ‌داری از مخالفان جمهوری اسلامی و رودرروی حکومت جمهوری اسلامی ایستادن است.

علی اکبر ولایتی گفت: این‌که ضد انقلاب خارج از ایران علیه نظام مطالبی را مطرح کنند و بان کی‌مون هم عین مطالب آنها را بدون تحقیق در گزارش سازمان ملل بیاورد حکایت از یک طرفه بودن این گزارشها دارد.

خاطرنشان می‌شود بان کی‌مون در جدیدترین گزارش خود در آستانه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل گفته برخلاف وعده‌های روحانی نقض حقوق‌بشر در ایران تشدید شده و اعدامها به‌ویژه اعدام نوجوانان افزایش یافته است.




روشنگر September 14, 2014 11:12 PM

I آقای دکتر علی آقا ولایتی متخصص اطفال ، شرم بر تو باد که به پیوند نامه بقراط قسم خوردی و اما به دروغی جهت منافع شخصی زیر عبای آخوند رفته ای ، کودکان از شیر مادر جدا کردی ، و به اعدام آن مادران با حکومت جهل وجنون و خون آشام رای مثبت دادی ، آقای دکتر همکارتان آقای پروفسور مجید سمیی شرمش باد ، جهت عرض ادب و .... آخوندها پیش شما هستند تا آقای رهبر هم به سلامتی از بیمارستان مرخص تا درباغ بی نظیر شما که ار پول مردم سر به نیست شده توسط شما به وجود آمده تفریح وگردش نمایید آقای دکتر بیخود ی به آقای دکتر بانکی مون پیله نبند که ایشان حرف از دهان خارج نشينان میزند ، نه خیر آقای دکتر قاتل خود بهتر میدانی آن سازمان بدون مدرک معتبر حرفی و خبری را آشکار نمینماید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: