آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 24 شهریور ماه 1393 = 15-09 2014

بسیجیان در جنگ نرم پرتوان ظاهر شده‌اند

سپاه نیوز:جانشین فرمانده سپاه استان قم با اشاره به تهاجمات فرهنگی دشمن در عرصه جنگ نرم تصریح کرد: بسیج قابلیت نقش آفرینی در عرصه جنگ نرم را داراست.
به گزارش سپاه نیوز؛ رضا حافظی با اشاره به گستره فعالیت‌های سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها حضور موثری داشته و تاکنون نیز اقدامات مطلوب و قابل تقدیری را انجام داده است.
وی از بسیج به عنوان نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: بسیجیان ملائکی هستند که خداوند آن‌ها را برای انجام ماموریت‌های انقلاب خلق کرده است.
جانشین فرمانده سپاه امام علی‌بن ابیطالب(ع) با اشاره به تهاجمات فرهنگی دشمن در عرصه جنگ نرم تصریح کرد: بسیج قابلیت نقش آفرینی در عرصه جنگ نرم را داراست.
وی داشتن روحیه ایثار و فداکاری و همچنین انجام اقدامات مختلف بدون توقع را از دیگر ویژگی‌های بسیجیان برشمرد و گفت: بسیجیان تاکنون در عرصه فضای مجازی اقدامات مطلوبی انجام داده‌اند که این اقدامات نشان‌دهنده لیاقت این افراد برای مقابله با دشمنان اسلام در این عرصه است.
حافظی همبستگی سپاه و بسیج را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تمام توان خود برای حمایت از بسیج در مقابله با جنگ نرم استفاده کرده و خواهد کرد.
وی با اشاره به نحوه فعالیت ابزارهای تهاجم دشمن در این عرصه خاطرنشان کرد: بسیجیان باید به روشنگری مردم بپردازند و آنان را نسبت به نقشه‌های پلیدانه دشمن در عرصه جنگ نرم آگاه کنند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: