آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 24 شهریور ماه 1393 = 15-09 2014

فرق بین توپ فوتبال و والیبال را نمی دانند

رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال با انتقاد از معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: خادم فرق بین توپ فوتبال و والیبال را نمی داند.

به گزارش ایفنام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، حسن زمانی درباره اظهارات امیررضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: خادم در باغ ورزش نیست و برای وزیر ورزش و جوانان متأسفم که چنین فردی را برای فوتبال انتخاب کرده است. او کشتی گیر است اگر چه در انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون جهانی هم دو بار شکست خورده است.

وی افزود: بعید می دانم خادم فرق بین توپ فوتبال و والیبال را بداند. مشخص نیست او از چه طریقی به فوتبال راه یافته است. به خادم پیشنهاد می دهم اگر در رشته ای تخصص ندارد وارد آن نشود و اگر مایل است وارد کشتی شود تا شاید در آنجا جایگاهش را بدست آورد.

رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال تصریح کرد: خادم باید می دانست که من از طرف مجلس به عنوان رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری این دو باشگاه انتخاب شده ام و او هیچ مسئولیتی در امر واگذاری پرسپولیس و استقلال ندارد. خادم اگر بخواهد در این زمینه دخالت کند قطعا از سوی مجلس با وی برخورد خواهیم کرد.

زمانی با اشاره به تغییر و تحولات بوجود آمده در باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر خادم کاربلد بود هیئت مدیره ای برای پرسپولیس انتخاب نمی کرد که برای این تیم مشکل ایجاد کند. ٨٠ درصد مشکلات پرسپولیس برگردن خادم است و او باعث این اتفاقات شده است. من از مجلس هفتم با خادم هستم و اکنون که به عنوان معاون پارلمانی وزارت ورزش انتخاب شده بداند که ممکن است حرف هایی بزنم که نباید بزنم. او خودش می داند چه کاری کرده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: