آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 25 شهریور ماه 1393 = 16-09 2014

حادثه در شهربازی و آمار ضد و نقيض مصدومین

حادثه شب گذشته شهر بازی رامسر موجب مصدومیت برخی از هموطنانمان گرديد که خوشبختانه تلفات جانی نداشت، اما در اين بين پيگيری های خبرنگار ما از مسؤلين ذيربط حکايت از آمار ضد و نقيضی دارد.

مسئول روابط عمومی اوژانس و فوریتهای پزشکی استان مازندران امروز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری: 10نفر که بیشتر آنها مسافر بودند در این حادثه زخمی شدند که به بیمارستان امام سجاد رامسر منتقل شدند.

تفضلی افزود:از این تعداد 2 نفر بصورت سرپایی درمان شدند و7 نفر تا ظهر امروز تحت نظر بودند و مرخص شدند و یک نفر که از ناحیه گردن مصدوم شده بود همچنان تحت درمان است.

مسئول روابط عمومی شهرداری رامسر هم گفت: این حادثه دیشب در شهر‌بازی مجموعه تله کابین رامسر بوقوع پیوست.

پروانه افزود: علت حادثه ، عمل نکردن دستگاه سقوط از بالا به پایین بود که سیستم از دور خارج شد و چند نفر از هموطنان دچار سانحه شدند

به گفته وی مصدومان که از ناحیه دست ، پا و گردن دچار شکستگی شده بودند برای مداوا به بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر انتقال پیدا کردند.

به گفته يکی از کارمندان شهرداری رامسر که نخواست نامش فاش شود تعداد مصدومان اين حادثه 14نفر بوده است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی مازندران نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: شهربازی ها برای فعالیت باید از شرکت‌های بازرسی ، گواهی ایمنی بگیرند و گرنه از فعالیت آنها جلوگیری می شود.

اردشیر صارمی رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر در گفتگو با خبرنگار ما افزود: بروز حادثه در یکی از وسایل بازی شهر بازی تله کابین شهر سبز رامسر سبب مصدومیت هشت نفر شده است.

وی اظهار داشت: در این حادثه که هشت نفر آسیب دیدند، هفت نفر بصورت سرپایی درمان شده و یک نفر نیز برای سیر درمان تخصصی به چالوس اعزام شد.

اعتماد افزود: شهرکت های بازرسی از سازمان ملی استاندارد ،گواهی فعالیت دارند . مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی مازندران خاطر نشان کرد در مورد فعالیت شهربازی مجموعه تله کابین رامسر و اینکه دستگاه های آنها بازرسی شده بودند یا نه و آیا مجوز فعالیت داشتند باید تحقیقات بیشتری کند و اطلاعات کامل تری را روز های آینده در اختیار شما قرار بدهم .

تلاش خبرنگار ما برای ارتباط با مجموعه فرمانداری رامسر نتیجه نداد و هیج یک از مسئولان فرمانداری این شهر به تلفنهایشان جواب ندادند.

یادآور می شود شهر توریستی رامسر تنها یک بیمارستان دارد که از کمبود امکانات هم رنج می برد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: