آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 25 شهریور ماه 1393 = 16-09 2014

داعش و سوریه؛ تهدید جنگی سپاه پاسداران علیه آمریکا

سرکرده سپاه پاسداران امروز با هشدار به آمریکا درباره عواقب حمله به سوریه اعلام کرد: نیروی «قدس» وظیفه آموزش «مستضعفین منطقه» را بر عهده دارد و آمریکا از حمله به سوریه پشیمان خواهد شد.

پاسدار جعفری اخیرا طی سخنانی در اصفهان گفته بود: تردید نداریم که بالاخره روزی با دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی وارد جنگ خواهیم شد.

به گزارش دیگربان، پاسدار محمدعلی جعفری امروز سه‌شنبه (۲۵ شهریور) در یک نشست خبری با اشاره به ائتلاف آمریکا و متحدانش در برابر «داعش» گفته این ائتلاف نشانه «نا‌امیدی» این کشور از «داعش» است و «ما در اینکه هدف جدی آن‌ها نابودی این گروه باشد، تردید داریم.»

این فرمانده نظامی اضافه کرده «اگر ایران در این ائتلاف (ائتلاف آمریکا و متحدانش در فرانسه) دعوت هم می‌شد، با محوریت آمریکا شرکت نمی‌کرد.»

رژیمهای ایران و سوریه دو حکومت غایب در اجلاس هماهنگی و تصمیم‌گیری درباره چگونگی مبارزه با گروه «داعش» در پاریس هستند که همین مسئله باعث خشم علی خامنه‌ای شده است.

آقای خامنه‌ای با هشدار به آمریکا در خصوص دخالت نظامی در سوریه و عراق گفته جمهوری اسلامی درخواست همکاری این کشور علیه «داعش» را نپذیرفته است.

رهبر جمهوری اسلامی در شرایطی این مطلب را بیان کرده که پیش‌تر گزارش‌هایی از حضور نیرو‌های «قدس» سپاه در عراق برای مبارزه با نیرو‌های «داعش» منتشر شده بود.



داونه September 16, 2014 11:09 AM

تا حالا مسیولین تو مصاحبه های ۱۰ دقیقه ایشون ۲۰۰ دفعه میگفتند جمهوری اسلامی حالا شده ایران اسلامی ! ادامه دارد این قصه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: