آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 26 شهریور ماه 1393 = 17-09 2014

تشدید سرکوب جوانان در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شیراز

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شیراز

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های کلان‌شهر شیراز با حضور پلیس نامحسوس اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ محمود نصیری اظهار داشت: به‌منظور ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با مزاحمان نوامیس مردم در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های کلانشهر شیراز، این طرح در دستور کار پلیس فارس قرار دارد و کسانی که قصد مزاحمت برای شهروندان دارند دستگیر و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح، پارک آزادی و پارک نماز شهرستان شیراز با حضور پلیس نامحسوس از لوث وجود این افراد پاکسازی شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس اظهار کرد: در پاکسازی این دو محل، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی 42 مزاحم نوامیس مردم را شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

نصیری از استمرار این طرح در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های کلانشهر شیراز خبر داد و گفت: افزایش احساس امنیت، ‌آرامش و آسایش شهروندان در دستور کار پلیس فارس قرار دارد و با کسانی که بخواهند برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند برابر قانون برخورد می‌شود.

*5 کشته حاصل 3 تصادف در محورهای استان فارس

همچنین براثر وقوع سه تصادف در محورهای استان فارس پنج نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

فرمانده پلیس‌ راه شمال استان فارس با اعلام این خبر گفت: ساعت 23 یکشنبه‌ شب در بلوار دکتر حسابی شیراز، زیر پل انجیره از سمت میدان صنایع به سمت شهرک گلستان یک پراید با راننده و دو سرنشین توقف کرده که در این هنگام یک پژو 206 با پنج سرنشین با این خودرو برخورد می‌کند.

سرهنگ کسری سیروسی ادامه داد: این حادثه منجر به آتش‌سوزی خودرو پراید شده و راننده و یکی از سرنشینان این خودرو فوت و سرنشینان دیگر آن از ناحیه دست دچار سوختگی شده و مجروح می‌شود.

وی افزود: روز گذشته در حادثه دیگری در محور قیر به سمت جهرم در حوالی شرق روستای نجف‌آباد یک خودروی سواری پراید با یک کامیون کمپرسی برخورد کرد که در این حادثه راننده پراید جان خود را از دست داد.

فرمانده پلیس‌ راه شمال استان فارس اضافه کرد: در محور فیروزآباد به سمت شیراز نیز یک کامیون ایسوزو با یک پژو 405 در حوالی سد تنگاب برخورد کرد که براثر آن، خودرو پژو 405 دچار حریق شده و راننده و سرنشین آن در دم فوت کردند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: