آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 26 شهریور ماه 1393 = 17-09 2014

وای چه هوایی، چه روحانیتی بر فضا حاکم است

حکومت خامنه‌ای، حکومت اهل بیت

روزآنلاین- با گذشت یک هفته از عمل جراحی آیت‌الله خامنه‌ای، یکی از اساتید حوزه علمیه قم، مدعی شد که حکومت رهبر جمهوری‌اسلامی، همان حکومت "اهل بیت" است و مخالفت با این حکومت نیز به معنای مخالفت با "اهل بیت" است.

علی رحمانی‌سبزواری، از اساتید حوزه علیمه قم، در گفت‌وگویی با وب‌سایت رسا، گفته است که پس از مرگ ایت‌الله خمینی به این مساله فکر می‌کرده که "آیا حضرت آقا که به ولایت منصوب شده است، منصب اجتهاد و مرجعیت که شرط منصب ولایت است، را داراست".

رحمانی اضافه کرده که در خواب دیده "صدای هاتفی آمد که حکومت آیت‌الله خامنه‌ای، حکومت اهل‌بیت پیغمبر (علیهم‌السلام) است، مخالفت با این حکومت مخالفت با اهل‌بیت پیغمبر (علیهم‌السلام) است".

رحمانی گفته که سه بار متوالی و در فاصله‌های چند ساعت این خواب را دیده و در نهایت "برایم یقین حاصل شد که هدایتی از جانب خداوند صورت گرفت تا به اجتهاد و مرجعیت حضرت آقا یقین حاصل کنم".

این البته نخستین بار نیست که اصول‌گرایان و حامیان آیت‌الله خامنه‌ای، از چنین تعبیراتی برای وی استفاده می‌کنند. تهیه کتاب از زندگی رهبر جمهوری‌اسلامی، تدریس واحدهایی نظیر "امام خامنه‌ای پژوهی"، تلاش برای مرتبط دانستن وی با امامان شیعه و خداوند و مدیون بودن مردم ایران به او، از جمله سخنانی است که اصول‌گرایان دراین زمینه بیان کرده‌اند.

زمستان گذشته ، کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، گفته بود که "آنقدر قرائن و شواهد وجود دارد" که هر کسی "به آرامش و یقین" برسد که ایت‌الله خامنه‌ای "رهبر الهی" است.

به گفته صدیقی نباید شک کرد که"خداوند خودش ایشان (مقام معظم رهبری) را برگزیده است چراکه هم انرژی ایشان فوق همه است و در برابر همه طوفان‌ها و فتنه‌ها و از نظر علمی، بینش و بصیرت نیز بالاتر از دیگران هستند".

اصول‌گرایان تلاش می‌کنند از نظر تئوریک هم رهبر جمهوری‌اسلامی و رفتار وی را تدریس کنند. پیش از این اعلام شده بود که کتابی با عنوان "مثل خمینی" درباره زندگی رهبر جمهوری‌اسلامی در حال تهیه است که در آن به مساله "سبک زندگی" وی پرداخته می‌شود. یک موسسه اصول‌گرا با عنوان "طلوع رجعت حق" خبر از آن داده بود که قصد دارد واحدی با عنوان "ضرورت‌های نظری امام خامنه‌ای پژوهی" برگزار کند.

پس از اعتراض‌های سال ۸۸ به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری و برخی شعارها علیه رهبر جمهوری‌اسلامی،‌اصول‌گرایان تلاش کرده‌اند که با تعریف و تمجید از آیت‌الله خامنه‌ای، برای وی مشروعیت کسب کنند.

پاییز گذشته روح‌الله قرهی، مدیر حوزه علمیه "امام مهدی" گفته بود که "در فتنه ۸۸ اگر خود آقا تنها بودند، اصلاً نمی‌توانستند. ایشان مهره هستند و دستور می‌گیرند". به گفته قرهی خطاب قرار دادن امام دوازدهم شیعیان از سوی خامنه‌ای در خطبه نماز جمعه سال ۸۸ معلوم می‌کند که "رهبری از ناحیه حضرت و خدا انتخاب می‌شوند" و "ما قائل به این هستیم که وقتی نظام، نظام مهدوی است، دیگر معلوم است رهبر این نظام هم انتخاب شده از ناحیه حضرت حجّت است".

پیش از این برخی رسانه‌ها نیز اقدام به انتشار ویژه‌نامه‌هایی درباره آیت‌الله خامنه‌ای کرده بودند. ویژه‌نامه‌هایی چون "تداوم آفتاب" که توسط روزنامه جام‌جم و ویژ‌ه‌نامه "سیره امین" توسط معاونت سیاسی نهاد نمایندگی ولایت‌فقیه در دانشگاه‌ها از جمله این اقدامات بود.

کاظم صدیقی، پیش از این گفته بود که ایت‌الله خامنه‌ای "در تمام مشکلاتی که برایش پیش می‌‌‌آید قبلش یا بیابان می‌رود و با حضرت خلوت می‌کند یا جمکران می‌رود و یا حرم حضرت رضا می‌رود، آنجا را در بغل می‌گیرد و کلید را از آنها می‌گیرد و درب‌ها را باز می‌کند. حضور در بیابان‌ها یا در مسجد جمکران برای رفع مشکلات سیره مستمر زندگی حضرت آقا بوده و هست".

وی همچنین چند سال پیش در سخنانی گفته بود که امام دوازدهم شیعیان در صحرای عرفات آیت‌الله خامنه‌ای را دعا کرده است: "در عرفات ديدم وجود نازنين امام عصر ارواحنا فداه به مقام معظم رهبري با اسم دعا مي‌كرد".

چند سال پیش در هنگام سفر آیت‌الله خامنه‌ای به قم نیز، یکی از سایت‌های اصول‌گرا مدعی شده بود که امام زمان به دیدار آیت‌الله خامنه‌ای رفته است: "صبح قبل از آنكه كسی متوجه شود، آقا به مسجد جمكران رفتند و بدون برنامه قبلی وارد مسجد جمكران شدند. وقتی آقا وارد شدند نمی‌دانید چه حال و هوایی بر مسجد حاكم بود، اما می‌شود فهمید كه مولا و سرور همه اهل عالم به استقبال ایشان آمده ‌بودند، وای چه هوایی و چه روحانیتی بر این فضا حاكم است".

همان زمان یک وب‌سایت اصول‌گرا نوشته بود که رهبر ایران در دیدار با برخی مراجع تقلید، گفته: "این را الحمدلله من می‌دانم و خداوند متعال نگذاشته من اشتباه کنم و تصور کنم که این مربوط به شخص من است".



Dariush September 17, 2014 02:03 PM

کل اگر طبیب بودی، سر خود دوا نمودی!

همین چند روز پیش بود که آقا جانتان از ترس مرگ لال شده بود، این اگر شفا بده و از سمت خدا بود آنجای خود را نجات میداد! در قرن ۲۱ جای برای این یاوه‌ها و دیدن عکس پروستات "حضرت ماه" خانم چرخنده چادر به سر در ماه نیست، کی‌ می‌خواهید از این اوسکل بازی‌ها دست بردارید؟!

گزارش یا اعتراض به این نظر


صبا September 17, 2014 06:52 PM

این شارلاتان های بیسواد و مرده خور ید طولایی در این حقه بازی ها دارند کتابی میخواندم که در زمان آیت اله بروجردی که مرجع تقلید واقعی بوده و البته خمینی را آدم حساب نمیکرده , از سرایدار ایشان نقل شده , که امام زمان نعلینهای آقای بروجردی را جفت میکرده است حالا این بابا که آیت الله هم نیست و به مردم قالب شده, رهبر مسلمین جهان است (کدام مسلمین و کدام جهان بماند, چون در خریت این ولایت مداران حد ی نیست) بعد هم میرود جمکران که یک مسجد خرابه بود و ادعا میشود از طریق چاه به سامره وصل است , و با آقاش مهدی مصاحبه میکند میشه از این بابا بخواهیم بگه چرا اینقدر فقر, فساد, و فحشا در ایران بر قرار کرده مگه زنای ایرانی چه گناهی کردند که حالا باید صیغه این آخوندا بشن یا برن دوبی به عرب ها سرویس بدن به آقا بگه میشه از امریکا بخواد که تحریم ها برداشته بشه, و با آخوندها رابطه برقرار کنه که فاطمه خانوم با بچه ها هم راحت بتونن برن امریکا پولهای دزدی و باد آورده را خرج کنند به آقا بگو آرزوی همه آخوندا داشتن رابطه با آمریکاست, دعای دزدها و قاتلان را مستجاب کن الهه امید

گزارش یا اعتراض به این نظر


مرگ بر استبداد، ننگ بر مستبد September 17, 2014 07:27 PM

" وقتی نظام، نظام مهدوی است، دیگر معلوم است رهبر این نظام هم انتخاب شده از ناحیه حضرت حجّت است"
انگار تاریخ یادشان رفته؛ نظام هاشمی است، نه مهدوی؛ و رهبر این نظام هم انتخاب شده از ناحیه هاشمی رفسنجانی است، نه حضرت حجّت است!
چرا محبوب همیشه در بیابان و کوه و غار و به تنهایی به دیداراهل کرامت می رود؟ داستان باید عمیق تر از یک ارتباط ساده رد و بدل کردن اطلاعات (وحی) باشد آن کار را که این روزها با ایمیل هم میشود انجام داد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


اسد September 17, 2014 08:04 PM

آقا باور بفرمایید این گونه اظهارات از طرف گوساله های پهین مغز برای کسانیکه هنوز پوسته خرافه را از مغزشان در نیاورده اند خوب است بگزارید از این خز عبلات بیشتر بگویند آنگاه مردم به شعور و هوش اینان بیشتر آشنا خواهند شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


هلو September 19, 2014 01:02 PM

بله آقا جان۰ الله به کافران غربی عقل و شعور داده که بهترین دوا و درمانها را در اختیار پروستات آقا بگذارند وبا همان عقل و شعورو استعداد بهترین تکنولوژی را در اختیار آقا بگذارند تا میمون و پشه به فضا بفرسته و یا با موبایلش به لاریجانی زنگ بزنه، آخه کبوترهای پیغمامبر بر اثر آلودگی هوا زمینگیر شده اند۰ یا آن کافرغربی که خودرو ساخت که آقا یک دستی شترسواری نکند ،اخ اخ،اینها نجسند۰ بله چه هوایی، چه روحانیتی۰ اگر آقا انقدر کامل هستند چرا از بالا و پایین اینهمه چیزمیز کم دارند؟ آقا دست دزدها را نذار ببرند وگرنه شبیه تو میشن و از یگانگی درمیای۰ قرهی و صدیقی اگربلندگو و اینترنت و ماشین و رادیو ووووو بوسیله کافران غربی اختراع نشده بود این چرندیات را مثل پهن تو طویله تان میریختید و مهمتر ار همه اگر هواپیما اختراع نشده بود خمینی چلفتی هنوز تو راه بود۰۰۰

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: