آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 27 شهریور ماه 1393 = 18-09 2014

شلاق داعش بر پیکر "هپی" در ایران

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده موسوم به «هپی» به ریاست قاضی حیدری که در روز ۱۸ شهریورماه برگزار شده بود، حکم ۶ متهم این پرونده را صادر کرد.

طی این حکم ساسان سلیمانی به یک سال زندان و مابقی اعضای گروه بنامهای ریحانه طراوتی، ندا موتمنی، افشین سهرابی، بردیا مرادی، رهام شامخی و «سپیده» به ۶ ماه زندان و ۹۱ ضربه شلاق محکوم شدند.

این احکام به مدت ۳ سال به حالت تعلیق در آمده و در صورتی که متهمان طی این دوره سه ساله مرتکب به تکرار جرم نشوند به زندان نخواهند رفت.

گفتنی است، شش جوان ایرانی که در ساختن ویدیویی با عنوان «هپی» براساس ترانۀ خواننده آمریکایی ویلیام فرل مشارکت داشتند و ویدیو خود را روی پشت بام خانه‌ای در تهران فیلمبرداری کرده بودند، در روز ۱۹ اردبیهشت ماه توسط پلیس اخلاقی تهران دستگیر شدند.

پس از بازداشت، یک تیم خبری از صدا وسیما گزارشی تصویری از جوانان دستگیر شده پخش کرد که در آن همۀ آن‌ها پشت به دوربین با سرهای رو به پایین نشان داده می‌شدند. آن‌ها در این فیلم اعتراف کردند که فریب خورده‌اند.



korosh021 September 18, 2014 12:34 AM

مرگ بر جمهوری اسلامی که چند نفر رو بدون اینکه جرمی مرتکب شده باشن زندانی کردن اما جانیان واقعی آزاد هستن

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem September 18, 2014 09:48 AM

تف به جمهری کثیف اسلامی آقای قاضی زمینخوار که مدافع حقوق بشر است حالا باید جواب بدهد چرا این جوانان باید با چوچترین ابراز شادی تنبیه بدنی قرون وسطایی شوند پس اینجا لازم است بگیم تف به جمهری کثیف آخوندی عقب مانده ضد شادی ضد زندگی اسلامی

گزارش یا اعتراض به این نظر


هلو September 18, 2014 07:32 PM

خیلی خوب، بچه های ما هپی میخوانند و شلاق میخورند۰ فکر میکنم خیلی خوشبخت تر از بچه های بدبخت شما هستند که دلشان میخواهد هپی را بخوانند ولی شجاعتش را ندارند و مجبورند برای گول زدن مردم بیسواد به عربی عرعرکنند۰عرعرعر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: