آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 29 شهریور ماه 1393 = 20-09 2014

حمله شکارچیان با کوکتل مولوتف به پاسگاه

حمله شکارچیان با کوکتل مولوتف به پاسگاه محیط بانی در نجف آباد اصفهان

شهروند نوشت: شکارچیان متخلف به‌وسیله کوکتل مولوتوف پاسگاه محیط‌بانی قمیشلو را به آتش کشیدند.

عصر روز چهارشنبه ٢٦شهریور دو محیط‌بان مستقر در پاسگاه قلعه‌یاور پارک ملی قمیشلو در جریان ورود شکارچیان متخلف به پارک، قرار گرفتند. محیط‌بانان عازم منطقه شدند. تمام شب را به تعقیب و ردزنی متخلفان در کوه سپری کرده و به پاسگاه بازنگشتند.

نیمه‌های شب درحالی‌که محیط‌بانان داخل پاسگاه حضور نداشتند گروهی از شکارچیان غیرمجاز وارد محیط‌بانی شده و پس از سرقت دو موتورسیکلت تریل متعلق به دولت، با پرتاب کوکتل مولوتوف و مواد منفجره دست‌ساز به درون پاسگاه، ساختمان محیط‌بانی قلعه‌یاور را به آتش کشیدند.

پرتاب مواد منفجره ابتدا موجب انفجار، خرد شدن شیشه‌ها در پاسگاه و درنهایت منجر به آتش‌سوزی و سوختن محیط‌بانی شده است.

صبح دیروز نیروهای آتش‌نشانی، پلیس آگاهی نجف‌آباد، فرماندهی انتظامی نجف‌آباد و نیروهای یگان محیط‌زیست در محل حادثه حاضر شدند و با خاموش کردن آتش، بررسی برای شناسایی عوامل این حمله را آغاز کردند.

شکارچیان متخلف همچنین مقادیر زیادی میخ سه‌سر را در مسیر منتهی به پاسگاه روی زمین پخش کرده بودند تا در صورت حضور نیروهای امدادی و امنیتی تایر خودروهای آنان پنچر شود که هم‌اکنون میخ‌ها نیز از سطح جاده جمع‌آوری شده است.

این حادثه به دلیل تشدید برخوردها طی یک ماه اخیر با شکارچیان غیرمجاز، دستگیری و توقیف اموال تعدادی از آنها ازجمله توقیف چند دستگاه موتورسیکلت قاچاق و گرانقیمت از متخلفان انجام شده است.

عاملان این حمله با همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی استان اصفهان به‌زودی دستگیر خواهند شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: