آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 30 شهریور ماه 1393 = 21-09 2014

برنامه داعش برای حمله با هواپیمای بمبگذاری شده

داعش برای انجام عملیات تروریستی با استفاده از هوایپماهای بمب گذاری شده برنامه ریزی می کند. روزنامه السیاسه کویت به نقل از منابع نزدیک به "ارتش آزاد سوریه" نوشت: تشکیلات داعش توانسته ۱۱ هواپیمای آماده پرواز را در فرودگاه الرقه در شرق سوریه به کنترل خود درآورد.

این روزنامه نوشته است: داعش دو فرودگاه مهم دیگر سوریه، یعنی فرودگاه های "طبقه" و "کویرس" را تحت اشغال خود دارد و بیم آن می رود که در واکنش به حملات ائتلاف بین المللی، خود را برای استفاده از این فرودگاهها در چارچوب عملیات انتحاری با استفاده از هواپیماها آماده کرده باشد.

این منبع نوشت: داعش از کادر فنی و خلبانان چند کشور مختلف بهره می برد و این افراد قادرند این فرودگاهها را که هنوز امکان پرواز هواپیماها در آنها وجود دارد راه اندازی نمایند.

به نوشته السیاسه، داعش در حال استقرار مجدد در خاک سوریه است تا خود را برای جنگ بزرگ آماده نماید. این گروه در راستای آمادگی برای مقاومت در برابر حملات هوایی آمریکا و متحدانش، اقدام به ایجاد مقرهای مخفی در زیر زمین کرده است.

منابع روزنامه السیاسه خاطرنشان کردند: ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش هم اکنون در سوریه حضور دارد و محموله های سلاح به طور گسترده ای از عراق به سوریه وارد می شود که شامل سلاح های مختلفی از جمله راکت های ضد هوایی قابل حمل بر روی دوش است که پس از اشغال موصل به غنیمت گرفته شده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: